خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / درآمدی بر انسان‌شناسی

درآمدی بر انسان‌شناسی



قیمت: ۴۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643125400
  • کلود ریویر
  • نشر نی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب درآمدی بر انسان شناسی:

انسان شناسی یکی از شاخه های علمی- دانشگاهی در مجموعه علوم اجتماعی است که در چند دهه اخیر در کشورهای توسعه یافته با بیشترین اقبال روبه رو شده و توانسته است گروه بزرگی از اندیشمندان، پژوهشگران و دانشجویان را به سویخود جذب کند و زمینه های بی شماری را برای فعالیت علمی به آن ها عرضه نماید و...

درآمدی بر انسان‌شناسی تألیف پروفسور کلود ریویر، استاد دانشگاه پاریس۵، سوربن است و ترجمه را ناصر فکوهی انجام داده است. این کتاب با تأکید بر موضوع‌های تحقیق و بر مقولات تحلیل، بیان روش‌های کار در انسان‌شناسی و چگونگی درک پدیده‌های اجتماعی - فرهنگی برای درس (مبانی انسان‌شناسی) نوشته شده‌است. این کتاب یکی از کتاب‌های رفرنس برای دانشجویان رشته مردم‌شناسی است.

این کتاب دارای شش فصل در حوزه‌های مختلف انسان‌شناسی و مردم‌شناسی است.

کلود ریویر (انگلیسی: Claude Rivière)؛ (زاده ۲۴ دسامبر ۱۹۳۲)انسان‌شناس فرانسوی و استاد انسان‌شناسی اجتماعی در دانشگاه سوربن (پاریس پنجم)است. او به خاطر آثارش در زمینه انسان‌شناسی اجتماعی مشهور است

مشخصات کتاب درآمدی بر انسان شناسی:

نشر نی

نویسنده:کلود ریویر

قطع رقعی

جلد شومیز

مترجم:ناصر فکوهی

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب درآمدی بر انسان شناسی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب درآمدی بر انسان شناسی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.