خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / کاپیتان زیرشلواری 11 و انتقام ظالمانه ی توالت توربوی 2000

کاپیتان زیرشلواری ۱۱ و انتقام ظالمانه ی توالت توربوی ۲۰۰۰



قیمت: ۱۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003749306

توضیحات

معرفی کتاب کاپیتان زیر شلواری 11:

داستان فوق‌العاده و هیجان‌انگیز کاپیتان "زیرشلواری 11 (انتقام سخت توربو 2000)"، یکی از پرطرفدارترین آثار داو پیلکی است! همه چیز آنقدر خوب بود که حتی سیفون کشیدن به نظر بی‌خطر می‌رسید، اما توربو 2000 این باور را تکذیب می‌کند! این بار، غذای گوشتخوار به دلیل بلعیدن همه چیز، تشنه انتقام شده و اشتهای واقعی برای انتقام را به وجود آورده است! اما خوشبختانه، سرنوشت بشریت در دستان جورج و هارولد و دشمن مزاحم آنها، ملوین اسندلی، قرار دارد. آیا کاپیتان موفق خواهد شد یا آیا او برای همیشه از بین خواهد رفت؟

درباره نویسنده این کتاب، دیو پیلکی:

دیو پیلکی، متولد 4 مارس 1966، یک هنرمند و نویسنده آمریکایی است که به نوشتن و تصویرسازی کتاب‌های کودک معروف است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه دولتی کنت است و به خاطر مجموعه کتاب‌های خلاق و جذاب "کاپیتان زیرشلواری" در عرصه ادبیات کودک شناخته شده است.

مشخصات کتاب کاپیتان زیر شلواری 11:

نویسنده: دیو پیلکی

مترجم: سهیل محمدیان

ناشر: سایه گستر

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 224

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب کاپیتان زیر شلواری 11:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب کاپیتان زیر شلواری 11 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.