خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / قصه های همیشگی 5 سفر به سرزمین سرگردانی

قصه های همیشگی ۵ سفر به سرزمین سرگردانی



قیمت: ۳۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222740856

توضیحات

توضیحات و موضوع کتاب قصه های همیشگی سفر به سرزمین سرگردانی:

در کتاب قصه های همیشگی سفر به سرزمین سرگردانی, کانر متوجه میشود که تنها مکان برای مبارزه با ارتش خلاف کارهای مرد نقاب دار,درون داستان های کوتاه خودش است که در کودکی نوشته. وقتی دوقلوها و دوستانشان وارد دنیایی میشوند که کانر آن را با تخیل خلاقانه اش نوشته و ارتش خود را جمع میکنند, مبارزه شان علیه ارتش مرد نقاب دار آغاز میشود.

معرفی کتاب قصه های همیشگی سفر به سرزمین سرگردانی:

معرفی کوتاه:

قصه های همیشگی 5: سفر به سرزمین سرگردانی

( قصه های همیشگی سفر به سرزمین سرگردانی )

الکس و کانر این بار به قصه‌های کانر سفر می‌کنند تا برای شکست ارتش خلاف‌کارهای افسانه‌ای گوش به فرمان عمو لوید نیرو جمع کنند. هیچ کس، حتی مادر الکس هم باور نمی کند که کانر توانسته چنین دنیاهای رنگارنگ و شگفت انگیزی خلق کند.

داستان‌های هیجان انگیز و شخصیت‌های هیجان انگیزترشان منتظرند تا شما را هم به دنیای خود ببرند. دزدهای دریایی، مومیایی‌ها، ابرقهرمان‌ها، موجودات نیمه روبات و مرده‌های از گور برگشته فقط گوشه‌ای از این دنیاهای رنگارنگ هستند. ماجراهای نفس گیر این قسمت از داستان در دریا، فضا و ابعاد دیگری از دنیا در جریان هستند. از طرف دیگر در سرزمین قصه‌ها اتفاقات زیادی در حال وقوع است. چشم امید همه به الکس و کانر و ارتشی است که با خود خواهند آورد. شخصیت‌های دنیاهای مختلف همگی برای هدف یکسان، (نجات سرزمین قصه ها) متحد می‌شوند حتی باب و شارلوت. دشمنی که سرزمین قصه‌ها را تسخیر کرده خیلی قدرتمند است، اما ارتش الکس و کانر دست کمی از آن ندارد، مخصوصا با ورود عضو جدید خانواده‌ی جک.

الکس و کانر در این سفرها چیزهای زیادی درباره‌ی خودشان کشف می‌کنند، شاید برای شما هم همین‌طور باشد.

این یک داستان تخیلی و پرماجراست! دیدن همه‌ی شخصیت‌های داستان‌های قدیمی برای هرکسی هیجان انگیزه... پس اگر به شخصیت هایداستانهای کلاسیک و زندگی‌شون علاقه دارید یا از داستان‌های پر رمز و راز و افسانه‌ای لذت می‌برید، این کتاب رو بخونید! دیدن همه ی شخصیت های قصه ها از نزدیک خیلی هیجان انگیزه، نه؟فکرشو بکن!شنل قرمزی،‌زیبای خفته،‌سیندرلا، گلدیلاکس و ... رو از نزدیک ببینی!عالیه!اما صبر کن .... توی قصه ها همیشه یک سری شخصیت های بدجنس و شرور هم هستن! "الکس" و "کانر بیلی" در طول یه داستان پر هیجان ، سر از سرزمین قصه ها در می آرن و با تمام این شخصیت ها رو به رو می شن!اون ها باید راهی پیدا کنن تا خودشون رو نجات بدن و به دنیای خودشون برگردن...!

موضوع این جلداز کتاب قصه های همیشگی سفر به سرزمین سرگردانی:

در این جلد کانر متوجه می‌شود که تنها مکان برای مبارزه با ارتش خلاف‌کارهای مرد نقاب‌دار، درون داستان‌های کوتاه خودش است که در کودکی نوشته! وقتی دوقلوها و دوستانشان وارد دنیایی می‌شوند که کانر آن‌ را با تخیل خلاقانه‌اش نوشته و ارتش خود را جمع می‌کنند، مبارزه‌شان علیه ارتش مرد نقاب‌دار آغاز می‌شود. ماجراهای نفس‌گیر این قسمت از داستان در دریا، فضا و ابعاد دیگری از دنیا اتفاق می‌افتد. آیا دوقلوها می‌توانند سرانجام آرامش را در دنیای قصه‌ها برقرار کنند؟

مشخصات کلی قصه های همیشگی سفر به سرزمین سرگردانی:

نویسنده: کریس کالفر

ترجمه: الهام فیاضی

انتشارات: پرتقال

وزن: 100 گرم

تعداد صفحات: 384

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

موضوع: داستان نوجوان

رده سنی: +12

رده بندی کتاب: شعر و ادبیات کودک و نوجوان (شعر و ادبیات)

قیمت و خرید کتاب قصه های همیشگی سفر به سرزمین سرگردانی:

خرید کتاب قصه های همیشگی سفر به سرزمین سرگردانی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.