خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / پاک کن و محوکن / فابر کستل پاک کن خمیری با کاور پلاستیکی رنگی

فابر کستل پاک کن خمیری با کاور پلاستیکی رنگی



قیمت: ۶۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات محصول پاک کن خمیری رنگی فابرکستل با کاور پلاستیکی:

 

پاک کن خمیری پاک کن طراحان است، کسانی که تکنیک نقاشی آنان سیاه قلم است و به ابزاری نیاز دارند که در صورت نیاز بتوانند بخشی از اثر خود را پاک کنند، شرکت خوش‌نام و قديمي فابر کاستل پاکن خمیری خود را مخصوص اين دسته از افراد به بازار عرضه کرده است. از اين محصول مي‌توان در آثاري که با ذغال، پاستل و مدادهای طراحی و … کشيده مي‌شوند، استفاده کرد.

اين پاک‌ کن خميري « که واقعا مثل خمیر کش می آید» با سایز و فیزیک مناسب خود به‌راحتي بین انگشتان قرار مي‌گيرد و شما به راحتی با فشار پاک کن روی اثر و بر داشتن پاک کن از روی اثر لایه لایه اشتباه خود را محو می کنید.

همانگونه که اشاره شد عملکرد این پاک کن شبیه پاک کن های معمولی نیست که روی اثر به صورت مالشی باعث پاک کردن اشتباهات طراحی و نوشتاری شود بلکه مچ دست باید به صورت عمودی روی کاغذ فرود آید و با فشار ملایم روی محلی که قرار است پاک شود قرار گیرد و دوباره از روی کاغذ بلند شود، چند بار تکرار این عمل و نهایتا پاک شدن اشتباه!

پاک کن خمیری فابر یکی از معروفترین پاک کن های خمیری جهان است و عملکردی رضایت بخش دارد.

 

بیش‌تر طراحان از داشتن پاک‌کنی که بتواند در تکنیک‌های مختلف به کار رفته و اشتباهات آن‌ها را اصلاح کند، استقبال می‌کنند. برند خوش‌نام و قدیمی «فابر کاستل» (Faber-Castell) پاکن «آرت» (Art) خود را ویژه‌ی این دسته از افراد به بازار عرضه کرده است. از این محصول می‌توان در آثاری که با ذغال، پاستل و مداد کشیده می‌شوند، استفاده کرد.

ویژگی های پاک کن خمیری:

ساختار این پاک کن کاملا خمیری و انعطاف‌پذیر است. پاک کن خمیری فابرکستل که در دست به هر شکلی درمی‌آید، از ترکیب آب، چسب، رنگ و پلاستیک ساخته می‌شود.

ویژگی های پاک کن خمیری این موارد هستند:

1:فرم پذیری: پاک کن خمیری را میتوانید با دست خود به هرشکلی درـورید.به این ترتیب میتوانید آن را برای هر مقدار از سطح استفاده کنید

فاقد پسماند: پاک کن خمیری فابرکستل فاقد هرگونه زواید برجای مانده بعد از پاک کردن سطح است.

روش استفاده متفاوت:این پاک کن در سیاه قلم روی سطح کار کشیده نمی‌شود بلکه به صورت عمودی روی سطح کار وارد می‌شود و با کمی فشار دست، گرافیت را به خود جذب می‌کند.

 

مشخصات پاک کن خمیری رنگی فابرکستل با کاور پلاستیکی:

رنگ بندی: آبی, زرد, طوسی, قرمز

ابعاد: 40*35*10 میلی متر

 

قیمت و خرید پاک کن خمیری رنگی فابرکستل باکاور پلاستیکی :

خرید لوازم هنری از جمله پاک کن خمیری رنگی فابرکستل با کاورپلاستیکی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.