خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / اشنایدر روان نویس اکسترا 825 قرمز

اشنایدر روان نویس اکسترا ۸۲۵ قرمز



قیمت: ۱۴۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات روان نویس اشنایدر مدل اکسترا 825 قرمز:

مدیران، مهندسان، کارمندان، تاجران و همه‌ی افرادی که در کار خود با نوشتن و امضا سروکار دارند استفاده از روان نویسی راحت و خوش دست را ترجیح می‌دهند. از معیارهای مهم انتخاب روان نویس از نظر این افراد پخش نشدن جوهر، سبک بودن و.... است. کمپانی اشنایدر برای راحتی این افراد با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها روان نویس Extra 825 را ارائه کرده است. روان نویس اشنایدر دارای نوک مخروطی از جنس فلز ضد زنگ است. قسمتی از بدنه این محصول از پلاستیک شفاف بوده که میزان جوهر موجود در مخزن محصول را نشان می‌دهد. با اين ويژگی شما هميشه از ميزان جوهر باقیمانده در مخزن اطلاع داريد و هيچ‌گاه با تمام شدن ناگهانی جوهر و نيمه ماندن نوشته خود غافلگير نخواهيد شد طراحی این محصول به صورت ارگونومیک بوده و بدنه پلاستیکی آن مانع از خستگی و لغزش دستان شما در طولانی مدت می‌شود. این محصول زیبا و کارامد دارای گیره فلزی بسیار محکم بوده که حمل آن را آسان کرده و در 4 رنگ آبی، سبز، قرمز و مشکی در اختیار شما قرار می گیرد. رنگ جوهر مصرفی در این روان نویس هم‌رنگ با انتهای درب محصول است.

 

مشخصات روان نویس اشنایدر مدل اکسترا 825 قرمز:

ضخامت نوک 0.5mm

فرم ارگونومیک

رنگ نوشتاری چند رنگ

جنس بدنه پلاستیک

پس از خشک شدن نوشته، رنگ جوهر ماندگار و ضد آب می شود.

دارای جوهر بر پایه آب.

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید روان نویس اشنایدر مدل اکسترا 825 قرمز:

خرید نوشت افزار از جمله روان نویس اشنایدر مدل اکسترا 825 قرمز با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود