خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / اشنایدر روان نویس اکسپرس سبز

اشنایدر روان نویس اکسپرس سبز



قیمت: ۸۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات روان نویس اشنایدر مدل اکسپرس سبز:

امضای افرادی مانند حسابدار و مدیر در سرنوشت یک شرکت نقش حیاتی دارد؛ از همین رو باید از هر راهی از جعل آن جلوگیری کرد. از طرفی امضا و نوشته‌های این افراد روی مدارک و اسناد بایگانی شده‌ی یک شرکت نباید به‌مرورزمان کم‌رنگ شود. چنین افرادی باید از نوشت‌افزاری استفاده کنند که جوهر آن در طول زمان کم‌رنگ نشود و امکان جعل شدن را هم از بین ببرد. روان‌نویس «اکسپرس» (Xpress) محصولی است از برند معتبر «اشنایدر» (Schneider) که علاوه بر برخورداری از این قابلیت، می‌تواند برای کسانی که زیاد می‌نویسند، همراه خوبی باشد. شما می‌توانید این خودکار را که حتی بدون درپوش هم مدت‌ها قابل استفاده است، همه‌جا به همراه خود داشته باشید. اکسپرس برای افراد پرمشغله و کسانی که با شابلون و خط‌کش کار می‌کنند، انتخاب بسیار مناسبی است. خودکار اکسپرس اشنایدر دارای جوهری با پایه‌ِ‌ی آب است. این جوهر مطابق با استاندارد ایزو 2-14145 ساخته شده است. جوهرهای دارای این استاندارد به دلیل برخورداری از دو ویژگی برای استفاده در مستندسازی و امضای مدارک و اسناد مناسب هستند. اولین ویژگی به خاصیت ضد جعل آن‌ها بازمی‌گردد. این نوع جوهر آن‌چنان در تاروپود کاغذ فرو می‌رود که امکان جعل شدن امضا را کامل از بین می‌برند. دومین ویژگی به دوام جوهر و کم‌رنگ نشدن آن در طول زمان مربوط است. این ویژگی بیشتر مناسب افرادی است که کارشان بایگانی و آرشیو مدارک است.

 

دیگر خصوصیت مهم جوهر روان‌نویس اشنایدر مدل اکسپرس خشک نشدن آن، حتی در صورت بازماندن درپوش به مدت 2 تا 3 روز است. از دیگر ویژگی مهم این روان‌نویس می‌توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد؛ به این معنی که بدنه‌ی آن مطابق با ساختار دست و انگشتان ساخته شده و استفاده از آن به دست فشاری وارد نمی‌کند. سراسر این بدنه با روکشی لاستیکی پوشانده شده است. این روکش از وارد شدن فشار به انگشتان و خسته شدن آن‌ها در زمان نوشتن جلوگیری می‌کند. بنابراین کسانی که در طول روز دائماً با نوشتن سروکار دارند، می‌توانند از این روان‌نویس استفاده کنند. نوک این روان‌نویس که از فیبر ساخته شده، درون پوششی از فولاد ضد‌زنگ قرار گرفته است. این پوشش ضمن اینکه از نوک در برابر وارد شدن فشار محافظت می‌کند، به کاربر امکان می‌دهد که بتواند به‌راحتی با شابلون و خط‌کش کار کند. درپوش این خودکار را می‌توان در هنگام نوشتن در انتهای روان‌نویس قرار داد. این ویژگی مخصوص افرادی است که مشغله‌ی زیادی دارند و همیشه درپوش نوشت‌افزارهایشان را گم می‌کنند. با گیره‌ی فلزی تعبیه شده روی این درپوش، می‌توانید به‌راحتی اکسپرس را در جیب خود حمل کنید تا همیشه نوشت‌افزار موردعلاقه‌ی خود را به همراه داشته باشید. در این روان‌نویس نوار باریک روی بدنه و درپوش انتهایی آن همرنگ با جوهر هستند. حسابدارها و مدیرها، نویسنده‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان همه و همه از افرادی هستند که می‌توانند از روان‌نویس اکسپرس اشنایدر استفاده کنند. این روان‎نویس به دلیل از بین بردن امکان جعل اسناد و مدارک، امکان استفاده‌ی طولانی‌مدت و خشک نشدن جوهر در اثر بازماندن درپوش می‌تواند برای تمام این افراد یک نوشت‌افزار روزمره‌ی کاربردی باشد.

 

پایه جوهر این روان نویس از آب تشکیل شده که موجب طول نوشتاری بسیار زیاد میشود، بر اساس استاندارد ISO 14145-2 جوهر این روان نویس از مرغوب ترین نوع جوهر میباشد که نه تنها رنگ زیبا و درخشانی دارد بلکه باعث میشود در صورت باز ماندن درب روان نویس، جوهر آن حتی تا 3 روز در مقابل خشک شدن مقاومت کند.

 

مشخصات روان نویس اشنایدر مدل اکسپرس سبز:

دارای جوهر با پایه‌‌ی آب، مناسب برای امضا کردن اسناد

دارای طراحی ارگونومیک

دارای پوشش لاستیکی روی بدنه، به منظور جلوگیری از وارد شدن فشار به دست

دارای نوک فیبری با حرکت روان روی کاغذ

استحکام بالای نوک به دلیل تیوپ فولادی اطراف نوک

قابلیت ترسیم شکل با شابلون و خط‌کش

بدون خشک شدن جوهر در صورت بازماندن درپوش

با قابلیت حمل در جسب به دلیل داشتن گیره

ضخامت خط : 0.8 mm

امکان قرار دادن درپوش در انتهای خودنویس

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید روان نویس اشنایدر مدل اکسپرس سبز:

خرید نوشت افزار از جمله روان نویس اشنایدر مدل اکسپرس سبز با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود