خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب شعر و ادبیات / مبانی نظریه‌ی ادبی

مبانی نظریه‌ی ادبی


کد محصول: ۲۷۷۵۷

قیمت: ۲۳۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789647948791
  • یوهانس ویلم برتنس
  • نشر ماهی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب مبانی نظریه ادبی:

"مبانی نظریه ی ادبی" به قلم "هانس برتنس" یکی از پرفروش ترین کتاب های منتشر شده در این زمینه بوده و یک راهنمای ضروری برای توضیح پیچیدگی ها و موارد سردرگم کننده ی دنیای "مبانی نظریه ی ادبی" به حساب می آید. این اثر نخستین گام های اساسی برای درک نظریات ادبی را فراهم ساخته و با متنی که درک آن برای دانشجویان ادبیات و خوانندگان دانشگاهی آسان و قابل درک است، معرفی شگفت انگیزی از مطالب مربوط به این حوزه را انجام می دهد. "هانس برتنس" در "مبانی نظریه ی ادبی"، گستره ی وسیعی از موضوعات را از مارکسیسم و فمنیسم گرفته تا پست مدرنیسم و تاریخ گرایی نوین تحت بررسی قرار می دهد. زبان کتاب، ساده و سهل الوصول بوده و توضیحات آن واضح و شفاف است. مثال ها با موضوعاتی که تشریح شده مرتبط هستند و "هانس برتنس" جایی برای ابهام باقی نگذاشته است.

"هانس برتنس" در کتاب "مبانی نظریه ی ادبی" مسائلی در باب نقد علمی و نقد نو، ساختارگرایی و فرمالیسم ابتدایی، ساختارگرایی در فرانسه، پسامدرنیسم و عملکرد دریدا، فوکو، لاکان و فمینسم فرانسوی، ، نقد و نظریه ی پسااستعماری، ماتریالیسم فرهنگی، تاریخ گرایی نو و سکسوالیته ارائه می کند. این اثر مقدمه و معارفه ای هم بر نظریه ادبی و هم بر تاریخ آن محسوب می شود.

"مبانی نظریه ی ادبی" این امکان را برای خوانندگان فراهم می کند تا نظریات و مباحثه های موجود در این زمینه را با اطمینان به اصالت مطالب مورد مطالعه قرار دهند و موارد خواندنی بیشتری که در مطالعات جدید نیز به آن ها اضافه شده، در کنار مطالب پیشین دریافت کنند.

مشخصات کتاب مبانی نظریه ادبی:

نویسنده: هانس برتنس

ناشر: ماهی

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 288

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب ادبیات و شعر فارسی بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مبانی نظریه ادبی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب مبانی نظریه ادبی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.