خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آرمنته ی جن زده 1 خانه تسخیر شده من

آرمنته ی جن زده ۱ خانه تسخیر شده من



قیمت: ۸۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786009088829

توضیحات

معرفی کتاب خانه تسخیر شده من:

در یک خانه قدیمی و جادویی در انگلستان، انجی سیج زندگی می کند. این خانه پر از اسرار و رازهایی است که اطراف آن پر است از باتلاق ها و بنادر باستانی. این مکان عالی برای زندگی و خلاقیت است و کاملا متفاوت از خانه و محله تاریک و وحشتناک آرمنته است.

آرمنته در یک خانه قدیمی و ویران زندگی می کند. عمه اش بد اخلاق و قصد دارد این خانه را بفروشد. برای جلوگیری از این اتفاق، آرمنته با کمک سر هوریس و روح ادموند، یک نقشه ترسناک می کشد که اگر موفق شود...

درباره نویسنده این کتاب، انجی سیج:

انجی سیج، خالق مجموعه سپتیموس هیپ و نویسنده و تصویرگر کتاب‌های بسیاری برای کودکان است. او در لندن بزرگ شده و تحصیلات خود را در زمینه گرافیک و تصویرسازی ادامه داده است. اولین رمان او سپتیموس هیپ: افسون نام دارد.

مشخصات کتاب خانه تسخیر شده من:

نویسنده: انجی سیج

مترجم: مهرداد مهدویان

ناشر: افق

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 136

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب خانه تسخیر شده من:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب خانه تسخیر شده من با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.