خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / قیام سرخ 2 پسر زرین گالینگور

قیام سرخ ۲ پسر زرین گالینگور



قیمت: ۴۶۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008941064

توضیحات

معرفی کتاب قیام سرخ 2:

او به شور و شوق می گوید: "من برای یک زندگی رویایی می جنگم، زندگی ای که فرزندانم در آن آزاد به دنیا می آیند." "آنها خواهند شد همان کسانی که خودشان را می خواهند. آنها به ارث زمینی که پدرشان به آنها ترک کرده اند، سلطنت خواهند کرد."

با حسرت می گویم: "من برای تو زندگی می کنم."

ائو لبخندی می زند و می گوید: "پس باید بیشتر از همیشه زندگی کنی."

دارو، یکی از اعضای پست ترین طبقه ی جامعه، که با رنگ سرخ تمایز داده شده است، تلاش می کند تا جهانی بهتر برای نسل های آینده بسازد. او همانند هم پوشانش، روزانه کار می کند و اعتقاد دارد که با تلاش و قربانیانش، آینده ای بهتر برای فرزندانش خواهد بود.

اما دارو و دیگران از آن طبقه خیانت شده اند. او متوجه می شود که بشریت به سطح زمین بازگشته است و دیگر برده ها وجود ندارند. دارو، با تشنج و خشم، تصمیم می گیرد که برای حقیقت و عدالت بجنگد و به سازمانی افسانه ای نفوذ کند تا به نسل های آینده کمک کند.

دارو، تحت تاثیر یادهای عشق از دست رفته، به موسسه افسانه ای می پیوندد و در مقابل افراد طبقه ی حاکم جامعه قرار می گیرد. او برای رقابت با بهترین و وحشی ترین افراد طبقه حاکم، همه چیز را فدا می کند. او تا آخرین لحظه برای حفظ آینده ی خود و تمدنش، با دشمنان خود مبارزه می کند و حتی اگر برای این کار بخواهد به یکی از آنها تبدیل شود، از این کار عقب نمی ایستد.

درباره نویسنده این کتاب، پیرس براون:

پیرس براون، نویسنده آمریکایی کتاب‌های علمی-تخیلی، با انتشار قیام سرخ و دو اثر دیگر، از خود باز می‌گوید. پس از پیگیری تحصیلات در علوم سیاسی و اقتصاد، در زمینه‌های انتخابات و تولید برنامه‌های تلویزیونی، به فعالیت پرداخته است.

مشخصات کتاب قیام سرخ 2:

نویسنده: پیرس براون

مترجم: مهنام عبادی

ناشر: باژ

قطع: رقعی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 393

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب قیام سرخ 2:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب قیام سرخ 2 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.