خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / زنان جسور

زنان جسور


کد محصول: ۱۴۳۰۰۷

قیمت: ۱۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226528849
  • هیلاری کلینتون
  • نشر فرهنگ و هنر گویا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب زنان جسور:

این کتاب همان گونه که از عنوانش بر می آید شرحی است بر گوشه های مختصری از زندگی زنان مشهور. کتاب شرح حال زنان مشهور نیست بلکه بخش مهمی از زندگی زنان جسوری را تعریف می کند که آن بخش موجب شهرتشان شده است. این کتاب از منظر و زاویه ای برای جوانان الهام بخش است. شاید دختران جوان بتوانند با خواندن این کتاب توان و قابلیت های انسانی خود را بیابند و با برخی از شخصیت های این کتاب در خلق فرصت ها و ابتکارات همذات پنداری کنند. کتاب قبل از هر چیز یک مجموعه غنی از قصه است. قصه آدم های گرفتار و سختی کشیده ای که با تلاش و کوشش و با وجود عقب ماندگی، بی پولی، دشواری های فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی تاریخ را به نفع خود و اندیشه هاشان تغییر داده اند. کتاب قبل از آنکه زنان جسور را معرفی کند شرایط نامناسب و سختی را ترسیم می کند که این زنان در آن رشد کرده و با جسارت سعی در تغییر آن به نفع مردم جامعه شان داشته اند. در این کتاب به عقب ماندگی ها در حوزه رعایت موازین حقوق مدنی و حقوق بشر در گذشته و حال جهان و از جمله در جامعه دیروز و حتی امروز آمریکا برمی خوریم. در این کتاب به نقش مهاجران در رفع مشکلات جامعه آمریکا نیز اشاره شده است. مهاجران گاه با کار و تلاش، گاه با استفاده از باورهای ایمانی و اعتقادی و زمانی با توکل به قدرت پیگیری و تلاشی که ذاتا داشته اند به رفع نابرابری ها و بی عدالتی ها کمک کرده اند. خواننده می تواند کتاب را از منظر شناخت ابداعات، ابتکارات، خلاقیت ها و تلاش زنان هم بخواند.

مشخصات کتاب زنان جسور:

نشر گویا

نویسنده:هیلاری رادهام کلینتون

مترجم:علی اکبر عبدالرشیدی

قطع رقعی

جلد شومیز

616 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب زنان جسور:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب زنان جسور با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.