خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودکار نفیس / کاوکو خودکار درب دار لیلی پوت استیل کد 1786

کاوکو خودکار درب دار لیلی پوت استیل کد ۱۷۸۶


کد محصول: ۱۴۳۵۷۹

قیمت: ۷,۳۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651628221

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار درب دار لی لی پوت استیل کد 1786:

کاوکو یک نام تجاری در نورمبرگ آلمان است که در سال 1883 توسط Luce and Enßlen شروع به کار کرد. در سال 1909 اولین خودنویس این برند طراحی و در بازار جهانی گسترش یافت. کاوکو به مرور زمان سازمان هایی در برلین، پاریس، وین و دیگر کشورها در سراسر جهان افتتاح کرد و در سال 1911 با موجی جدید به همراه تکنولوژی گسترده، خودنویس های خود را وارد بازار نوشت افزار کرد. مجموعه استیودنت کاوکو ثابت کرده است که شما در هر زمان میتوانید قلمی منطبق با سلیقه خود داشته باشید. این مجموعه از با کیفیت ترین فلز با طراحی منحصر به فردی ساخته شده است که نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

مدل لیلی پوت یکی از قدیمی ترین مجموعه های کاوِکو است که با سبک ساده خود در سال 1908 مصرف کنندگان را مسحور کرد. این مدل در آن زمان فقط از  جنس آلومینیوم ساخته می شد.

شرکت کاوِکو در سال ۱۹۲۱ با ۶۰۰ نفر پرسنل سالانه حدود ۱۳۰ هزار خودنویس تولید می‌کرد. در دهه ۱۹۳۰، این شرکت خط تولید قلم‌های جدید شش ‌وجهی کوتاه و قطوری را به نام سری Sport راه‌اندازی کرد که به نمونه‌ای برجسته و ماندگار تبدیل شد. در حال حاضر، محصولات این شرکت در بیش از ۴۰ کشور جهان قابل‌دسترس‌اند.

مدل لیلی پوت در انواع فلزات ارزشمند ارائه می شود و از سه جزء بدنه، سر قلم و درب ساخته شده است. این مدل با داشتن طولی به اندازه 97 میلیمتر هنگام بسته ودن درپوش، 87 میلیمتر هنگام باز بودن درپوش و 125 میلیمتر هنگام قرار گرفتن درپوش بر بالای بدنه یکی از کوچکترین خودنویس های جهان محسوب می شود.

مشخصات خودکار کاوکو درب دار مدل لی لی پوت رنگ استیل:

نام کالا:خودکار درب دار مدل لی لی پوت

برند:کاوکو

کشور سازنده:آلمان

ابعاد:1*9.7*1 سانتی متر

وزن:32 گرم

جنس بدنه:استیل

نوع نوک: ساچمه ای

امکان حک روی بدنه : قابل حک کردن

جعبه: دارد

ابعاد جعبه:12.7×5.8×2.3

عملکرد:درب دار پیچی

گیره:در صورت نیاز میتوانید گیره را به صورت مجزا تهیه کنید.

 

قیمت و خرید خودکار درب دار لی لی پوت استیل کد 1786:

خرید آنلاین خودکار درب دار لی لی پوت استیل کد 1786 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.