خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / اونر ماژیک پرمننت گرد سبز

اونر ماژیک پرمننت گرد سبز


کد محصول: ۱۳۹۶۷۳

قیمت: ۱۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک پرمننت گرد سبز اونر :

 

ماژیک معمولی اونر نوشت افزاری است که با جوهری عاری از مواد سمی و کم بو به مقابله با این مشکل میپردازد . این ماژیک هرگز آسیبی به ریه‌ها هنگام استفاده از ان نمیزند 

جوهر بکار برده شده در این ماژیک ماندگارند و تنها با الکل محو میشوند و میتوان با خیالی آسوده با آن روی سطوح دیگری از جمله شیشه، چوب و فلز بنویسید یا نقاشی کنید از طرفی به دلیل استفاده از مواد باکیفیت در فرمولاسیون این ماژیک میتوانید نوشته یا نقاشی تمیز را با خشک شدن سریع نگارش تجربه کنید.

برند اونر (Owner) برندی نام آشنا ​متعلق به یک شرکت کره ای است که سال هاست در زمینه تولید لوازم تحریر فعالیت می کند این شرکت سعی دارد با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا و تولید محصولات نوآورانه، منحصر به فرد و باکیفیت هر روز بر مشتریان خود بیفزاید. مخاطب اونر فقط دانش آموزان و دانشجویان نیستند بلکه ادارات خصوصی و دولتی، هنرمندان، مهندسان و دیگر اقشار جامعه را نیز شامل می شود. محصولات اونر علاوه بر اینکه در بازارهای جهانی توانسته جایگاهی برای خود دست و پا کند در بازار ایران نیز طرفدارانی پیدا کرده و این شهرت به دلیل تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه این شرکت است.

 

مشخصات ماژیک پرمننت گرد سبز اونر :

 

برند : اونر

نوع کالا : ماژیک پرمننت

نوع نوک : گرد

جنس نوک : نمدی

کشور مبدا برند و محصول : کره جنوبی

 

قیمت و خرید ماژیک پرمننت گرد سبز اونر :

 

خرید ماژیک پرمننت گرد سبز اونر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.