خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دوجایگاهی

خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دوجایگاهی



قیمت: ۴۷۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643291341
  • جولیان جینز
  • نشر آگه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دوجایگاهی:

کتاب "منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی"، مبتنی بر پایان‌نامه جولین جینز است که معتقد است آگاهی انسان از زمان تکامل حیوانات شروع نشده، بلکه بر مبنای یادگیری است و هنوز در حال پیشرفت و گسترش است. این کتاب از سه بخش اصلی تشکیل شده است و در آن، جینز به بررسی ساختار ذهنی انسان‌های دوران باستان می‌پردازد. پیامدهای این پارادایم علمی تحول‌آفرین، در تمام جنبه‌های مختلف نظیر روانشناسی، تاریخ، فرهنگ، دین و آینده ما ورود می‌کند. او همچنین در مورد "ذهن دوساحتی" به عنوان یک فرضیه در روانشناسی صحبت می‌کند و آن را تشریح می‌کند که ذهن انسان بر اساس یک ذهنیت دوقلو عمل می‌کند. او این موضوع را به طور دقیق برای خوانندگان روانشناسی تشریح کرده و با نگارشی قابل فهم در اختیار دوست‌داران روانشناسی قرار داده است.

درباره نویسنده این کتاب، جولین جینز:

جولیان جینز (۲۷ فوریه ۱۹۲۰ - ۲۱ نوامبر ۱۹۹۷)، یک روان‌شناس آمریکایی بود که بیشتر به خاطر کتابش با نام "خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دو جایگاهی" (۱۹۷۶) شناخته می‌شود. در این کتاب، او به بررسی نظریه‌ای می‌پردازد که معتقد است انسان‌های عصر باستان آگاهی نداشتند و به جای آن، رفتار آن‌ها توسط توهمات شنیداری تعیین می‌شد. آنها این توهمات شنیداری را به عنوان صدای سرور، پادشاه یا خدایان تعبیر می‌کردند. جینز بررسی می‌کند که تغییر از این روش تفکر (که آن را ذهن دوجایگاهی می‌نامد) به آگاهی در دوره‌ای از قرون در حدود سه هزار سال پیش رخ داد که بر توسعهٔ زبان استعاری و پیدایش خط تکیه دارد.

مشخصات کتاب خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دو جایگاهی:

نویسنده: جولین جینز

مترجم: خسرو پارسا

ناشر: آگه

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 516

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دوجایگاهی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب خاستگاه آگاهی در فروپاشی ذهن دوجایگاهی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.