خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / رنگ روغن / وینزور رنگ روغن 37میل 074 brunt sienna

وینزور رنگ روغن ۳۷میل ۰۷۴ brunt sienna


کد محصول: ۱۳۷۸۱۰

قیمت: ۱۸۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات رنگ روغن 37 میل وینزور شماره 074 brunt sienna:

رنگ روغن وینزور وینتون ۳۷ میل محصول کشور فرانسه می‌باشد. این رنگ‌ها، پیگمنت‌های پوشاننده و درخشانی دارند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید رنگ‌آمیزی پی‌درپی و لایه‌ای را تجربه کنید. در خط تولیدهای کشور فرانسه، رنگ‌های برند وینزور در مدل‌های مختلف با بالاترین استانداردهای جهانی تولید می‌شوند تا شما بتوانید از این رنگ‌های خالص برای خلق آثار هنری خود در سطوح مبتدی تا پیشرفته استفاده کنید.

از آنجا که رنگ روغن وینزور وینتون از خالص‌ترین روغن‌ها تهیه شده‌اند، شما می‌توانید بدون نگرانی از کنده شدن، کدر شدن و یا تغییر رنگ از این محصول برای رنگ آمیزی سطوح مختلفی مثل مقوا، پارچه، پلاستیک، شیشه، سنگ، بوم، چرم و چوب استفاده کنید. سرعت مناسب خشک شدن این رنگ‌ها به شما امکان رنگ آمیزی لایه ای و پی در پی را فراهم می‌کند. غلظت مناسب و طیف رنگی جذابی که رنگ‌های برند وینزور مدل وینتون در اختیار شما می‌گذارد، باعث می‌شود تا شما بتوانید آثارهنری جذابی را خلق کنید.

جالب است بدانید که رنگ روغن در برابر نور و حرارت مقاوم هستند و انعطاف پذیری بسیار مناسبی دارند؛ بنابراین شما می‌توانید از این رنگ‌ها برای تلفیق و رنگ سازی نیز استفاده کنید. قیمت رنگ روغن وینزور وینتون ۳۷ میل ممکن است در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف، متفاوت باشد. توجه کنید که شما باید از اصل بودن کالاهایی که تهیه می‌کنید، اطمینان حاصل کنید. محصولات متفرقه معمولاً پس از پایان رنگ‌آمیزی دچار افت کنتراست می‌شوند و یا به همراه روغنی سیاه رنگ از تیوپ خارج می‌شوند.

شما می‌توانید برای خرید رنگ روغن وینزور وینتون ۳۷ میل اصلی و فرانسوی از طریق سایت ما (بوک دوک) اقدام کنید.

 

درباره ی برند winsor & newton بیشتر بخوانیم:

وینزو اند نیوتن یکی از قدیمی ترین برند های تولید رنگ و ملزومات هنری در جهان می باشد. برندی که پایه گذاران آن یعنی ولیلیام وینزور و هنری نیوتن دانشمند و هنرمند بریتانیایی با تاسیس آن در سال 1832 تولید رنگ های هنری در جهان را برای همیشه تغییر دادند. برندی که تا به امروز به کیفیت مثال زدنی و قیمت مقرون به صرفه شناخته می شود که همین موضوع وینزور اند نیوتن را به برندی بی رقیب تبدیل کرده است. هر رنگ وینزور اند نیوتن به صورت جداگانه با کبالت و کادمیوم فرموله می شوند تا بهترین ویژگی های طبیعی آن رنگ دانه را ارائه دهند. رنگ روغن سری وینتون ساخته شده از رنگ دانه های با کیفیت، بادوام، سبک و دائمی هستند. با ارائه رنگ ثابت هر بار ، فرمول آماده استفاده آنها به این معنی است که می توانید بدون زحمت در هر مقیاسی کار کنید. با افزایش انتخاب و دامنه با هشت رنگ جدید پالت شما می تواند گسترده تر از همیشه باشد. طیف پیشرفته برای کاوش شما آماده است

 

مشخصات رنگ روغن 37 میل وینزور شماره 074 brunt sienna:

حجم : 37 میل

برند : وینزور

کشور سازنده : فرانسه

مناسب برای : هنرمندان متوسط تا حرفه ای

موارد استفاده : بوم نقاشی,چوب,پلاستیک,چرم,کاغذ,مقوا,پارچه,شیشه

دیگر مشخصات : تولید‌ شده توسط بهترین مواد با استفاده ‌از مهارت‌های سنتی و تکنیک‌های مدرن شیمی, دارای رنگدانه های با کیفیت بالا و تهیه شده از روغن خالص, دارای رنگ‌هایی درخشان و درجه‌ی خلوص‌رنگ بالا

 

قیمت و خرید رنگ روغن 37 میل وینزور شماره 074 Brunt sienna :

خرید لوازم هنری از جمله رنگ روغن 37 میل وینزور وینتون شماره 074 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.