خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / رنگ روغن / وستا رنگ روغن 37 میل ش 40

وستا رنگ روغن ۳۷ میل ش ۴۰


کد محصول: ۱۲۳۱۰۴

قیمت: ۴۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات رنگ روغن 37 میل وستا شماره 40:

رنگ های روغنی از محبوب ترین و قدیمی ترین وسایل نقاشی برای هنرمندان میباشد تا بتوانند به وسیله آن ها هنر خود را بر روی بوم و سطوح مختلف به نمایش بگذارند.

رنگ روغن به دلیل اینکه بر پایه تینر ساخته شده اند زمان بیشتری نیاز دارند برای خشک شدن و از این رو هنرمندان فرصت کافی برای اجرا تکنیک های مختلف در هنگام استفاده از این رنگ ها روی سطح کارشان دارند.
از نظر خیلی از هنرمندان نقاشی با رنگ روغن دارای اعتبار بسیار بالاتری نسبت به دیگر نقاشی ها هست و همچنین لذت نقاشی غیر قابل انکاری در آن هست .
به دلیل محبوبیت بسیار زیاد این رنگ ها در هنر نقاشی کارخانه ها و شرکت های بسیار زیادی اقدام به ساخت این محصول کردند.

رنگ روغن وستا از با کیفیت ترین نمونه های رنگ روغن تولید کشور ایران هست که این روز ها در بین هنرمندان عزیزمون بسیار محبوب شده است.
البته وستا اقدام به تولید مدیوم های پر کاربرد و محصولات دیگه ای هم کرده است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند که میتوانید در وبسایت بوک دوک از آن ها دیدن کنید.

یکی از مزیت های خرید رنگ روغن وستا این است که به واسطه داشتن تنوع رنگی بسیار بالا کار هنرمندان رو راحت کرده است تا دیگر نیاز به ترکیب رنگ و ساخت رنگ مورد نظرشون رو نداشته باشند.

مشخصات رنگ روغن 37 میل وستا شماره 40:

کشور سازنده: ایران

ایده آل برای دانش آموزان و نقاشان حرفه ای.

رنگ روغن وستا دارای رنگدانه های غلیظ و درخشان.

دارای دوام و مقاومت بالا.

تولید کننده: وستا

حجم: 37 میل

نوع کاربرد: بوم، چوب، سفال، فیبر، مقوا

نوع بسته بندی: تیوپی

 

قیمت و خرید رنگ روغن 37 میل وستا:

خرید لوازم هنری از جمله رنگ روغن 37 میل وستا شماره 40 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.