خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / حلال انواع رنگ ها / وستا وایت اسپریت 125 میل

وستا وایت اسپریت ۱۲۵ میل



قیمت: ۵۷,۲۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651353062

توضیحات

معرفی و توضیحات وایت اسپریت 125 میل وستا:

هنر نقاشی از دیرباز با خلق تصاویر و مناظر منحصر به فرد به عنوان یک هنر والا و دوست داشتنی بین افراد مختلف جامعه محبوبیت و رواج داشته است، کشیدن نقش هایی با رنگ های مختلف و از جنس های متفاوت در گذر زمان دچار تحول شده و امروزه یکی از رایج ترین نوع رنگ های مورد استفاده رنگ و روغن می باشد، همانگونه که از نام این تکنیک به خوبی مشخصات رنگ با روغن آمیخته شده و آماده نقاشی کشیدن میشود.
در تکنیک رنگ و روغن از ماده های مختلف و حلال ها متفاوتی استفاده میشود تا تاثیر گذاری و خاصیت جذب و شفافیت رنگ ها را بهبود بخشید یکی از مدیوم ها و مکمل هایی که در نقاشی رنگ و روغن مورد استفاده است وایت اسپریت می باشد، این ماده که یک حلال بسیار قوی وشیمیایی می باشد بدون بو بوده و در مواردی معدود دارای بوی بسیار کم است.
خاصیت بدون بو بودن وایت اسپریت باعث بالارفتن محبوبیت آن شده و هنرمندانی که مشامی مستعد و حساس دارند از آن استقبال زیادی می کنند، جهت رقیق کردن رنگ و سهولت در کار میتوان از این ماده استفاده کرد همچنین از وایت اسپریت به عنوان یک پاک کننده بسیار قوی و قدرتمند رنگ استفاده میشود و یا در زمان هایی که قصد پاک و تمیز کردن قلم مو را دارید میتوانید از وایت اسپریت کمک بگیرید.

وایت اسپریت white spirit در بسته بندی هایی با حجم های مختلف ارائه میشود که بسته به میزان مصرف میتوانید اندازه مطلوب خود را انتخاب کنید این محلول ساخت ایران بوده و از برند معتبر وستا میباشد.

 

مشخصات وایت اسپریت 125 میل وستا:

به عنوان حلال قوی در خشک شویی ها

حلال واکس های مختلف ( واکس کفش، اثاثیه منزل، واکس مبلمان، واکس چرم و …)

حلال خشک کن رنگ های مختلف

حلال رنگ در پارچه ها

حلال چربی های مختلف از سطح فلزات

حلال تینر و حلال لاک الکل

کشور تولید کننده ایران

قیمت و خرید وایت اسپریت 125 میل وستا:

خرید آنلاین وایت اسپریت 125 میل وستا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.