خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / حلال انواع رنگ ها / وستا تربانتین 125 میل

وستا تربانتین ۱۲۵ میل



قیمت: ۱۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651476310

توضیحات

معرفی و توضیحات تربانتین 125 میل وستا:

تربانتین وستا حجم 125 میلی لیتر مناسب برای رنگ روغن بوده و همانطور که می دانید ترکیب رنگ روغن با هر مدیوم یا حلالی، غلظت رنگ، زمان خشک شدن و شفاف یا مات شدن رنگ را تغییر می دهد. ترکیب رنگ روغن با بعضی از مدیوم ها حجم رنگ را بیشتر کرده و امکان ایجاد بافت های مختلف بر روی بوم نقاشی را فراهم می کند. رنگ روغن برخلاف نقاشی های پایه آب که حلالشان آب است. حلال مختلفی دارد یک از این حلال ها تربانتین است. تربانتین از صمغ درختان کاج تولید می شود.

و یکی از سنتی ترین موادی است که بسیاری از نقاشان از آن به عنوان حلال روغنی در رنگ‌ ها و جلا‌ ها استفاده می کنند. رنگ ها معمولا حالت خمیری دارند که استفاده از آنها به تنهایی امکان پذیر نیست و باید حتما با حلالی مثل تربانتین کمی رقیق شود.

تربانتین وستا شفاف است و بوی کمی دارد. و برای رقیق کردن رنگ روغن استفاده می شود. علاوه بر این روند خشک شدن رنگ را سرعت می بخشد و باعث حرکت آسان و روان قلمو و همینطور محو شدن رد قلمو روی سطح کار می شود. تربانتین وستا یک حلال مناسب برای شستن قلمو، پالت رنگ، کاردک و دیگر وسایل نقاشی رنگ روغن می باشد. نقاشان از ترکیب تربانتین و الکل درمرمت آثار قدیمی نقاشی استفاده می کنند. تربانتین قابلیت خوبی در پاک کردن لکه های رنگی ناخواسته دارد.

 

مشخصات تربانتین 125 میل وستا:

برند: وستا

کشور سازنده:ایران

حجم: 125 میل

کاربرد: رقیق کننده، جلا دهنده و خشک کننده رنگ روغن، لکه گیری و ترمیم نقاشی های قدیمی

قابل اشتعال

مناسب بوم نقاشی، شیشه، پلاستیک، پلکسی

 

قیمت و خرید تربانتین 125 میل وستا:

خرید آنلاین تربانتین 125 میل وستا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.