خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب دایره المعارف نوجوان / دایره المعارف مصور اسرار سیاره ها

دایره المعارف مصور اسرار سیاره ها



قیمت: ۵۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008269496

توضیحات

معرفی کتاب دایره المعارف مصور اسرار سیاره ها:

در این دانشنامه، اطلاعات وسیعی در مورد سیارات مختلف منظومه شمسی، خورشید و اجرام فضایی خارج از منظومه ما آورده شده است. این مجموعه با توضیحات جذاب و تصاویر زیبا، ویژگی های هر سیاره، ساختار آن، تعداد قمرهایش و... را به تصویر می کشد و از رازهای مخفی سیارات پرده برمی دارد.

درباره نویسنده این کتاب، موسسه دورلینگ کیندرزلی:

دورلینگ کیندرزلی یک انتشارات بریتانیایی است که به نشر کتاب‌های زیبا و آموزنده برای همه افراد در سراسر جهان می‌پردازد. این انتشارات جزئی از بنیاد پنگوئن راندوم هاوس است و تاکنون به ۵۱ زبان مختلف کتب خود را منتشر کرده است. از موضوعات مختلفی نظیر سفر، هنر، تاریخ، آشپزی و حتی تاریخ طبیعی، این انتشارات پوشش می‌دهد. علاوه بر این، کتاب‌هایی برای کودکان و نوجوانان با موضوعات جذاب و آموزنده نیز تولید می‌کند. انتشارات دورلینگ کیندرزلی با نگاهی مدرن و خلاقانه به دنیای کتاب، هر روز در حال توسعه و پیشرفت است.

مشخصات کتاب دایره المعارف مصور اسرار سیاره ها:

نویسنده: موسسه دورلینگ کیندرزلی

مترجم: شیرین سادات صفوی

ناشر: سایان

قطع: رحلی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 256

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب دایره المعارف نوجوان بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب دایره المعارف مصور اسرار سیاره ها:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب دایره المعارف مصور اسرار سیاره ها با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.