خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب دایره المعارف نوجوان / دایره المعارف مصور تاریخ جهان به روایت 1000 عتیقه

دایره المعارف مصور تاریخ جهان به روایت ۱۰۰۰ عتیقه



قیمت: ۹۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008269564

توضیحات

معرفی کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جهان به روایت 1000 عتیقه:

یکی از راه‌های اساسی برای شناخت عادات و رسوم، باورها، هنر و فرهنگ، سبک زندگی، روش‌های تبادل و روابط اجتماعی یک جامعه، بررسی اشیاء باستانی از آن جامعه است. این کتاب به شیوه‌ای منحصر به فرد بر این مبحث تمرکز کرده و با توجه به آن، به درک عمیقی از تاریخ جامعه و فرهنگ آن دست یافته است.

یکی از بهترین روش‌ها برای درک و مطالعه تاریخ، بررسی آثار باستانی و اشیاء ارزشمندی است که از گذشتگان به یادگار مانده و توسط باستان‌شناسان در سراسر جهان کاوش شده‌اند. این اشیاء از هزاران سال پیش تا به امروز باقی‌مانده‌اند و در شناخت و تبیین ویژگی‌های تاریخی، فرهنگی، هنری و گاهی حتی سیاسی دوران مورد بررسی قرار گرفته‌اند، که به تاریخ‌شناسان و علاقه‌مندان به این حوزه کمک بزرگی نموده‌اند.

درباره نویسنده این کتاب، موسسه دورلینگ کیندرزلی:

دورلینگ کیندرزلی یک انتشارات بریتانیایی است که به نشر کتاب‌های زیبا و آموزنده برای همه افراد در سراسر جهان می‌پردازد. این انتشارات جزئی از بنیاد پنگوئن راندوم هاوس است و تاکنون به ۵۱ زبان مختلف کتب خود را منتشر کرده است. از موضوعات مختلفی نظیر سفر، هنر، تاریخ، آشپزی و حتی تاریخ طبیعی، این انتشارات پوشش می‌دهد. علاوه بر این، کتاب‌هایی برای کودکان و نوجوانان با موضوعات جذاب و آموزنده نیز تولید می‌کند. انتشارات دورلینگ کیندرزلی با نگاهی مدرن و خلاقانه به دنیای کتاب، هر روز در حال توسعه و پیشرفت است.

مشخصات کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جهان به روایت 1000 عتیقه:

نویسنده: موسسه دورلینگ کیندرزلی

مترجم: داریوش دل آرا

ناشر: سایان

قطع: رحلی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 400

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب دایره المعارف نوجوان بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جهان به روایت 1000 عتیقه:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جهان به روایت 1000 عتیقه با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.