خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / متافیزیک چیست؟

متافیزیک چیست؟



قیمت: ۱۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643115326
  • مارتین هایدگر
  • نشر ققنوس

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب متافیزیک چیست:

در 24 ژوئیه 1929، فیلسوف مشهور مارتین هایدگر سخنرانی "مفهوم متافیزیک چیست" را در دانشکده های دانشگاه فرایبورگ ارائه داد. این سخنرانی افتتاحیه، علاوه بر بحث در مورد هستی و زمان، نشان دهندهٔ تلاش های اولیه هایدگر در جستجوی یافتن اصول متافیزیکی بود، به عبارت دیگر، او به دنبال به دست آوردن یک تفکر فراتر از متافیزیک بود، تا اصل وجود خود، یعنی هستی، را کشف کند. هایدگر معتقد بود که متافیزیک اولین فلسفه است اما آخرین نیست.

مارتین هایدگر یکی از بزرگترین فیلسوفان آلمانی و نمایندگان اصلی اگزیستانسیالیسم بود. او یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فلاسفهٔ قرن بیستم بود.

متافیزیک به بررسی ماهیت بنیادی واقعیت، اصول هستی، هویت و تغییر، مکان و زمان، علیت، ضرورت و امکان می‌پردازد. این شامل مسائلی مانند ماهیت آگاهی و ارتباط بین ذهن و ماده، بین جوهر و صفت، و بین بالقوه و فعلیت می‌شود. واژهٔ "متافیزیک" از دو کلمه یونانی گرفته شده است و احتمالاً توسط ویراستاری از آثار ارسطو در قرن اول میلادی ابداع شده است.

درباره نویسنده این کتاب، مارتین هایدگر:

مارتین هایدگر فیلسوف بزرگ آلمانی بود که در سال 1889 متولد شد و در سال 1976 درگذشت. او در خانواده ای کاتولیک و سنتی در آلمان بزرگ شد و در دانشگاه فرایبورگ مطالعه کرد. او تحت تأثیر استادش، ادموند هوسرل بود و اندیشه های او تأثیرگذار بر بسیاری از متفکران پس از مدرنیته بود.

مشخصات کتاب متافیزیک چیست:

نویسنده: مارتین هایدگر

مترجم: سیاوش جمادی

ناشر: ققنوس

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 211

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب متافیزیک چیست:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب متافیزیک چیست با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.