خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / هنرمند دیوانه 2 جلدی

هنرمند دیوانه ۲ جلدی


کد محصول: ۱۱۶۵۱۴

قیمت: ۷۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789646207868
  • نویسندگان روس
  • نشر دوستان

پشت جلد این کتاب آمده است

درباره کتاب هنرمند دیوانه:

ریشه های ادبیات روسی را می توان در قرون وسطی پیدا کرد ، هنگامی که حماسه ها و تواریخ ها در اسلاویای شرقی قدیم سروده شده بودند. در عصر روشنگری ، ادبیات در روسیه از اهمیت بالایی برخوردار بود و از اوایل دهه 1830 ، ادبیات روسی دوره حیرت انگیزی را در شعر ، نثر و درام تجربه کرد. این دوره را می توان دوران طلایی ادبیات روسیه نامید. رمانتیسم اجازه داد تا استعدادی شاعرانه شکوفا شود: واسیلی ژوکوفسکی و بعدا الگوی وی الکساندر پوشکین روی کار آمدند. اما تا اینجا ادبیات داستانی هنوز رشد چندانی نیافته بود. اولین رمان نویس بزرگ روسی نیکولای گوگول بود. و اولین رمانی که نوشت نیز نفوس مردگان بود. سپس ایوان تورگنف آمد که هم داستان کوتاه و هم رمان می نوشت. اولین بار سبک رئالیسم در ادبیات داستانی روسیه با تورگینیف شکل گرفت. فئودور داستایوفسکی و لئو تولستوی خیلی زود شهرت جهانی پیدا کردند. در نیمه دوم قرن ، آنتون چخوف در داستان های کوتاه سرآمد بود و یک درام نویس برجسته شد. همانطور که پیداست روسیه چهره های بزرگی در زمینه ی ادبیات و نیز ادبیات داستانی داشته است که خواندن آثارشان برای هر کسی که به ادبیات علاقه دارد ضروری است.

هنرمند دیوانه و داستان های دیگر از نویسندگان روس، مجموعه ای دو جلدی است که در آن داستان های نویسندگان روس، به گزینش و ترجمه ی قاسم صنعوی گردآوری شده است. این مجموعه 71 داستان کوتاه را در بر می گیرد که توسط 42 نویسنده روس نوشته شده اند. از این نویسندگان می توان به نام های آشنایی چون پوشکین، تورگینف و ... اشاره کرد.

مشخصات کتاب هنرمند دیوانه 2 جلدی:

نویسنده: جمعی از نویسندگان روس

مترجم: قاسم صنعوی

ناشر: دوستان

قطع: رقعی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 583

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب هنرمند دیوانه 2 جلدی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب هنرمند دیوانه 2 جلدی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.