خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / من جوکم 5 (حتی توی مدرسه هم)

من جوکم ۵ (حتی توی مدرسه هم)



قیمت: ۱۶۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222745363

توضیحات

معرفی کتاب من جوکم 5:

"من جوکم" یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های طنز برای نوجوانان است که شخصیت اصلی‌اش یک پسر خنده‌دار است که روی ویلچر نشسته است. این مجموعه با شوخی‌های جذاب و خنده‌دارش توانسته است تأثیرات مثبت بسیاری در جوانان سراسر جهان داشته باشد. کتاب‌های این مجموعه نه تنها لحظات شادی را برای کودکان به ارمغان می‌آورند، بلکه آن‌ها را به صبر و تحمل بیشتری ترغیب می‌کنند تا بتوانند مشکلات خود را بهتر حل کنند و در هر شرایطی به شادی و خوشحالی دست پیدا کنند.

درباره نویسنده این کتاب، جیمز پترسون و کریس گرابنستاین:

جیمز برندن پاترسون، متولد 22 مارس 1947، یک نویسنده آمریکایی است که در شهر نیویورک بزرگ شده است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، مدرک کارشناسی خود را در زبان انگلیسی از دانشگاه منهتن کسب کرد و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد با نمره عالی از دانشگاه وندربیلت شد. پس از از کار بازاریابی و تبلیغات کناره گیری کرد، او تمام وقت خود را به نوشتن اختصاص داد. جیمز پاترسون و همسرش، سوزان، در شهر پام بیچ فلوریدا زندگی می کنند و با فرزندشان، جک، زندگی می کنند.

 

کریس گرابنستاین، متولد 2 سپتامبر 1955، یک نویسنده آمریکایی است که اولین رمان خود را در سال 2005 منتشر کرد. از آن زمان تاکنون، او به نوشتن رمان های متعددی برای بزرگسالان و کودکان پرداخته است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تنسی در رشته ارتباطات و اطلاعات در سال 1977، کریس با بازخوردهای بسیار خوبی از منتقدان مواجه شد و رمان اولش توسط بخش تحلیل کتاب پایگاه خبری نیویورک تایمز تمجید شد. او با نوشتن کتاب های جذاب برای کودکان نیز موفقیت زیادی کسب کرده و کتاب "فرار از کتابخانه ی آقای لمونچلو" در لیست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار گرفته است.

مشخصات کتاب من جوکم 5:

نویسنده: کریس گرابنستاین و جیمز پترسون

مترجم: امیرحسین دانشور کیان

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 296

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید من جوکم 5:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب من جوکم 5 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.