خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / بعد از نوشتن بسوزان (آبی)

بعد از نوشتن بسوزان (آبی)



قیمت: ۲۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651684302

توضیحات

معرفی کتاب بعد از نوشتن بسوزان:

بعضی از سوالات بسیار طنزآمیز هستند، بعضی ها تفکر شما را به چالش می‌کشند و بعضی ها به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. با جسارت و خلاقیت به آن‌ها پاسخ دهید. هیچ جوابی اشتباه نیست. آیا جدی بگیرید یا خیلی جدی نگیرید؟ شما تصمیم می‌گیرید! اینجا تنها جایی است که می‌توانید به آرامش درباره خودتان حرف بزنید و نگران نظر دیگران نباشید. اما همیشه مراقب باشید، پس از پایان دادن به این بازی، آن را دور نریزید، در صندوقچه یا زیر قلم انداخته و فرار کنید... یا حتی آن را بسوزانید.

درباره نویسنده این کتاب، ریانن شو:

در سرزمین بریتانیا، Rhiannon Shove زندگی می‌کند و در دوران نوجوانی‌اش، کتاب "سوزاندن پس از نوشتن" را به وجود آورد. او امیدوار است که خوانندگان از تجربه و ارتباط با این کتاب، همانند لذتی که خودش در نگاشت آن داشته است، لذت ببرند.

مشخصات کتاب بعد از نوشتن بسوزان:

نویسنده: ریانن شو

مترجم: واحد ترجمه انتشارات پرتقال

ناشر: پرتقال

قطع: جیبی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 144

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب بعد از نوشتن بسوزان:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب بعد از نوشتن بسوزان با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.