خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / اثر باز

اثر باز


کد محصول: ۱۷۲۰۳۲

قیمت: ۶۷۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651698354
  • عباس کیارستمی
  • نشر نظر

پشت جلد این کتاب آمده است

درباره کتاب اثر باز عباس کیارستمی :

برای هنرمند منحصربه فرد و بزرگی چون عباس کیارستمی انتشار کتابی جامع از همه تلاش های او در خلق آثاری متفاوت ضروریست و کتاب اثر باز تنها دریچه ای ست به آنچه او پیش برده است

کتاب حاضر مشترکا توسط دو متخصص برجسته فرانسوی سینما و فرهنگ ایران نوشته شده است.و نخستین کاری ست که مجموع آثار کیارستمی را معرفی میکند

به هریک از فیلم ها-عکس ها-نمایشهای زنده-اشعار و چیدمان های او برای بزرگترین موزه های جهان میپردازد

کتاب اثرباز در حین حال ابعاد دیگری از این مسیر غنی و غریب همچون روش کار او , رابطه اش با سیاست و فعالیت اش به عنوان یک آموزگار در سراسر جهان و تا پایان زندگی را نیز معرفی میکند.

 

عباس کیارستمی نام یک هنرمند بزرگ است. اما «عباس کیارستمی»، در عین حال، نام چندین پدیده است پدیده های هنری سیاسی و تکنولوژیک، پدیده هایی که کیارستمی گاه حتی به رغم میلش به نماد آنها تبدیل شده بود برای پرداختن به این مبحث باید عواملی را مستقل از یکدیگر بررسی کنیم که طبیعتاً در کار او از یکدیگر مجزا نبوده اند: نخست زندگی نامه اش و جای گرفتن آن در فضاهای گوناگون؛ فضای ایران به مثابه فرهنگ جامعه و حکومت سیاسی خاص همین طور فضای سینمای جهان در طول چهل و پنج سال فعالیت حرفه ای او و البته کار در رشته های متعدد هنری و روشی که برای مرتبط کردن این رشته ها به یکدیگر به کار برده است و در انتها به کارگیری تحولات تکنولوژیک آن هم در جهت غنی کردن آثارش و نوآوری در آنها.

محمد رضا بهمن پور

 

مشخصات کتاب اثرباز عباس کیارستمی:

نویسنده:ژان میشل فرودون / آنیس دویکتور

مترجم: توفان گرکانی

نوع جلد: شومیز

قطع:وزیری

ناشر:نظر

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب اثر باز

خرید کتاب هنری از جمله کتاب اثر باز با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.