خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / لوازم اداری رومیزی / مپد پانچ اسنشیال 40/45

مپد پانچ اسنشیال ۴۰/۴۵



قیمت: ۶۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات پانچ مپد مدل اسنشیال 40/45:

دستگاه پانچ ۲ سوراخ اداری یکی از پرکاربردترین لوازم جهت بایگانی اسناد و مدارکی است که مطالب و اطلاعات بسیار مهم و خاصی بر روی آن ها ثبت شده و بعدها قابل استفاده می باشد. دستگاه پانچ مپد مدل E-4044 سری (maped office e-4044) با ابعاد ۱۲ × ۱۴ سانتی متر با طراحی بسیار شیک و مدرن مناسب برای میز کار شما است.

همچنین این دستگاه پانچ کاغذ قادر به سوراخ کردن تعداد 40 برگ کاغذ 80 گرم و 45 برگ کاغذ 70 گرم می باشد و دارای خط کشی پلاستیکی که قابل تنظیم جهت پانچ کردن کاغذهایی با ابعاد مختلف است. دستگاه پانچ maped 4044 دارای محفظه ای جهت جمع آوری باقی مانده های کاغذ در زمان پانچ می باشد.

از دیگر مزیت های این محصول ساختار فلزی شکل آن است که در مقابل ضربات ناگهانی مقاومت بالایی دارد. در ضمن حدفاصل مابین دو سوراخ پانچ شده بر روی کاغذ توسط این وسیله ۸ سانتی متر و قطر میله پانچ (سنبه) ۵.۵ میلی متر می باشد که با وزن ۷۷۰ گرم قابل رقابت با انواع پانچ اداری است

 

درباره برند مپد:

کمپانی مپد بعد از جنگ جهانی دوم در فرانسه شروع به فعالیت کرد. این کمپانی از ابتدای فعالیت خود توسط یک خانواده فرانسوی اداره می‌شد. مپد به کمک ۱۶ شرکت در نقاط مختلف موفق به تولید و توزیع لوازم‌التحریر شده است و تا به امروز توانسته این محصولات را به بیش از ۱۲۵ کشور متفاوت صادر کند.

 

مشخصات پانچ مپد مدل اسنشیال 40/45:

جنس: فلزی

کارایی: پانچ

وزن:770 گرم

طول: 14 سانتی متر

عرض: 12 سانتی متر

ارتفاع: 14 سانتی متر

ظرفیت پانچ 45 برگه

 

قیمت و خرید پانچ مپد مدل اسنشیال 40/45 :

خرید پانچ مپد مدل اسنشیال 40/45 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود