خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / کیف و کوله مدرسه / پیکولو کوله پشتی مهد SBP00

پیکولو کوله پشتی مهد SBP۰۰



قیمت: ۵۸۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی کوله پشتی مهدکودک پیکولو مدل آفريقا/ كد SBP00:

هیچ وقت فراموش نمی‌کنم قبل از شروع سال تحصیلی زمانی‌که اولین بار می‌خواستم وارد مدرسه بشم، اشتیاقم وصف نکردنی بود، طوری‌که هرروز کوله پشتی رو می‌نداختم روی دوشم و دور پذیرایی می‌دوییدم و بلند می‌خوندم ” می‌رم مدرسه می‌رم مدرسه، جیبام پر از فندق و پسته ”

با شروع فصل برگ ریزان، هنگامیکه در خیابان گام برمی‌داریم پشت ویترین مغازه‌ها تنوع لوازم التحریرهای پر زرق و برق به ما چشمک می‌زند. بدون شک با تماشای این منظره برای یک لحظه هم که شده غرق رویای روزهای شیرین مدرسه شده و دل‌مان می‌خواهد دغدغه روزهای بزرگسالی همانند نیمکت‌های مدرسه کوچک شوند و تمام نگرانی‌مان نوشتن به موقع تکالیف باشد. کوله پشتی یکی از ملزومات دانش‌آموزی و دانشجویی است که شیوه دوخت آن از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. متخصصان همواره بر انتخاب کوله پشتی متناسب با آناتومی بدن و ستون فقرات تاکید کرده‌اند. بنابراین، باید به دنبال خرید کیف یا کوله استاندارد بود تا علاوه بر سهولت در حمل و نقل، از ایجاد درد در نواحی پشت، گردن و سرشانه نیز جلوگیری بعمل آورد. پیکولو برندی ایرانی‌ست که تاکنون موفق به تولید محصولات متنوع و با کیفیت از انواع کوله پشتی شده است که هرکدام خصوصیات و ویژگی‌های منحصربفردی دارند. این مدل از کوله پشتی‌های پیکولو در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب وارد بازار شده‌اند و بطور کلی جیبهاي مناسب داخلی و خارجی دارند که برای حمل کتاب و دفتر بسیار مناسب خواهند بود. این محصول برای دانش‌آموزان ، كودكان و متناسب با آناتومی بدن آنها طراحی و تولید شده است.

 

مشخصات کوله پشتی مهدکودک پیکولو مدل آفريقا/ كد SBP00:

رده سنی: مهد کودک

ابعاد: 27*22سانتيمتر

در4 طرح

داراي يك جيب بيروني و يك جيب داخلي

 

قیمت و خرید کوله پشتی پیکولو مدل آفریقا:

خرید آنلاین کوله پشتی پیکولو مدل آفریقا کد sbp00 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.