خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / لوازم اداری رومیزی / مپد دوخت ادونس 354511 متال 20/25

مپد دوخت ادونس ۳۵۴۵۱۱ متال ۲۰/۲۵



قیمت: ۲۹۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماشين دوخت مپد 20/25 مدل اونس متال:

دستگاه منگنه یک ابزار کاربردی در روی میز کار به شمار می رود.یک دستگاه منگنه خوب و استاندار باید به نرمی کاغذ را به هم دوخت کندو ابعاد آن به گونه ای باشد که بر روی میز جای زیادی اشغال نکرده و همچنین به راحتی در دست جای بگیرد. ماشین دوخت « مپد » (maped) مدل ادونس متال با طراحی زیبا و منحصر بفرد میز کار شما را زیباتر می کند.این دستگاه منگنه با فنر بندی محکم و استاندارد به راحتی و به نرمی کاغذ را منگنه می کند. ظرفیت و تعداد برگی که این منگنه به هم دوخت می کند ۱ الی ۳۰ برگ می باشد. بدنه فلزی با رنگ سفید ثابت آن را محکم و مقاوم تر کرده است. سوزن مورد نیاز این محصول شماره ۲۴/۶ و ۲۶/۶ می باشد. ابعاد این دوخت ۳× ۲۰ و وزنی حدود ۲۰۰ گرم را دارد.

 

درباره برند مپد:

کمپانی مپد بعد از جنگ جهانی دوم در فرانسه شروع به فعالیت کرد. این کمپانی ازابتدای فعالیت خود توسط یک خانواده فرانسوی اداره می‌شد. مپد به کمک ۱۶ شرکت در نقاط مختلف موفق به تولید و توزیع نوشت‌افزار شده و تا به امروز توانسته این محصولات را به بیش از ۱۲۵ کشور متفاوت صادر کند.

مشخصات ماشین دوخت مپد 20/25 مدل ادونس متال:

طراحی زیبا و خوش دست

بدنه فلزی با رنگ ثابت

راحت زن با فنر بندی مستحکم

سوزن مورد نیاز ۲۴/۶ و ۲۶/۶

تعداد برگ قابل دوخت ۱ الی ۳۰ برگ

 

قیمت و خرید ماشین دوخت مپد 20/25 مدل ادونس متال :

خرید ماشین دوخت مپد 20/25 مدل ادونس متال با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود