خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / پرگار / مپد پرگار فلزی 9 تکه 119459

مپد پرگار فلزی ۹ تکه ۱۱۹۴۵۹


کد محصول: ۵۲۶۱۸

قیمت: ۲۶۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ست پرگار 9 تکه فلزی مپد:

ست پرگار « مپد » (maped) مدل STUDY دارای جعبه فلزی جهت ممانعت از آسیب دیدن و شکستن ابزار بوده و شامل خط‌‌ کش 15 سانتی‌متری، نقاله 180 درجه، گونیای 45 و 60 درجه، 2 عدد پرگار به همراه مداد، تراش و پاک‌کن است. خط‌کش، گونیا و نقاله این بسته از پلاستیک شفاف و مرغوب ساخته شده که در برابر شکستن مقاوم است. همچنین خط‌کش 15 سانتی‌متری داخل این مجموعه از هر دو سمت درجه بندی شده است. این ابزار مهندسی در یک بسته فلزی قرار گرفته که هم مانع از شکستن آن‌ها می‌شود و هم جابه‌جایی هم‌زمان آن‌ها را برای شما آسان می‌کند. یکی از پرگارهای موجود در این بسته به صورت ساده و دیگری قابل استفاده با راپید بوده که امکان طراحی نقشه‌های مهندسی را برای شما فراهم می‌کند.این ست کاملا مهندسی بوده و پاسخگوی تمام نیازهای یک طراح و مهندس می باشد.

 

درباره برند مپد:

کمپانی مپد بعد از جنگ جهانی دوم در فرانسه شروع به فعالیت کرد. این کمپانی از ابتدای فعالیت خود توسط یک خانواده فرانسوی اداره می‌شد. مپد به کمک ۱۶ شرکت در نقاط مختلف موفق به تولید و توزیع لوازم‌التحریر شده است و تا به امروز توانسته این محصولات را به بیش از ۱۲۵ کشور متفاوت صادر کند.

 

مشخصات ست پرگار 9 تکه فلزی مپد:

دارای جعبه فلزی جهت ممانعت از آسیب دیدن و شکستن ابزار

شامل 9 تکه ابزار:

خط کش 15 سانتی درجه بندی شده از هر دو سمت

نقاله 180 درجه ساخته شده از پلاستیک شفاف و مرغوب

گونیای 45 درجه ساخته شده از پلاستیک شفاف و مرغوب

گونیای 60 درجه ساخته شده از پلاستیک شفاف و مرغوب

پرگار فلزی ساده

رگار فلزی با قابلیت نصب راپید

مداد

پاک کن

تراش

ساخت کشور فرانسه

قیمت و خرید ست پرگار 9 تکه فلزی مپد :

خرید نوشت افزار از جمله ست پرگار 9 تکه فلزی مپد با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود