خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / نوبت شاهنامه خوانی (فریدون و پسرانش)

نوبت شاهنامه خوانی (فریدون و پسرانش)



قیمت: ۹۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003209060

توضیحات

معرفی کتاب نوبت شاهنامه خوانی (فریدون و پسرانش):

در این مجموعه کتاب‌ها، یکی از فصل‌های شاهنامه را با زبانی جدید و مناسب برای نوجوانان می‌توان یافت. در پشت جلد این کتاب، می‌خوانیم: "فریدون در تخت نشسته بود و هر سه پسرش نیز پشت او ایستاده بودند. کاخ پر از هیاهو و هیجان بود و همه برای یک کار بزرگ فراخوانده شده بودند. سلم و تور نمی‌دانستند چه اتفاقی خواهد افتاد. وقتی فریدون اعلام کرد که می‌خواهد جهان را به سه قسمت تقسیم کند و هر بخش را به یکی از پسرانش بسپارد، سلم فکر می‌کرد که بهترین بخش جهان به سهم او خواهد افتاد، زیرا او بزرگترین پسران فریدون بود. فریدون جهان را به سه قسمت تقسیم کرده بود: غرب، شرق و ایران! غرب به سلم، شرق به تور و ایران به ایرج سپرده شد. سلم با ارتش بزرگی به سوی روم حرکت کرد و تور با ارتش بزرگی به سوی چین و توران زمین رفت."

درباره نویسنده این کتاب، علی اصغر سیدآبادی:

علی اصغر سیدآبادی نویسنده و مروج کتاب خوانی ایرانی است که تاکنون حدود ۶۰ کتاب نوشته است. او به عنوان یکی از کاندیداهای برای دریافت جایزه آسترید لینگرن معرفی شده است و برخی از آثارش از جوایز معتبر در ادبیات کودک و نوجوان برخوردار شده اند.

مشخصات کتاب نوبت شاهنامه خوانی (فریدون و پسرانش):

نویسنده: علی اصغر سیدآبادی

ناشر: شهر قلم

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 48

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب نوبت شاهنامه خوانی (فریدون و پسرانش):

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب نوبت شاهنامه خوانی (فریدون و پسرانش) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.