خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / نوبت شاهنامه خوانی : نخستین نبرد رستم

نوبت شاهنامه خوانی : نخستین نبرد رستم



قیمت: ۹۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003209084

توضیحات

معرفی کتاب نوبت شاهنامه خوانی (نخستین نبرد رستم):

به سرزمین سیستان، جایی که اسپهبدان ایران و توران از راهی برای نبرد قدم گذاشتند، سپاه پهلوانان جوان ایران با رخش‌های لرزان و پهلوانان سالخورده پشت سرشان، به راه افتاد. این سپاه بزرگ از جوانان پرزور و پیران باتجربه تشکیل شده بود. قدرت جوانی و دانش پیری با این سپاه همراه بود. اما سپاه توران نیز آماده برای نبرد بود و در دوراهی ری، هر دو سپاه در حالتی از آماده‌به‌جنگ برابر یکدیگر قرار گرفتند...

درباره نویسنده این کتاب، علی اصغر سیدآبادی:

علی اصغر سیدآبادی نویسنده و مروج کتاب خوانی ایرانی است که تاکنون حدود ۶۰ کتاب نوشته است. او به عنوان یکی از کاندیداهای برای دریافت جایزه آسترید لینگرن معرفی شده است و برخی از آثارش از جوایز معتبر در ادبیات کودک و نوجوان برخوردار شده اند.

مشخصات کتاب نوبت شاهنامه خوانی (نخستین نبرد رستم):

نویسنده: علی اصغر سیدآبادی

ناشر: شهر قلم

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 48

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب نوبت شاهنامه خوانی (نخستین نبرد رستم):

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب نوبت شاهنامه خوانی (نخستین نبرد رستم) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.