خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / سم هستم بفرمایید

سم هستم بفرمایید


کد محصول: ۱۶۶۴۲۱

قیمت: ۱۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786229250747
  • -
  • کتاب مجازی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب سم هستم بفرمایید:

سم هستم بفرمایید، اولین اثر داستین تائو بسیار گیرا از آب درآمده است. نویسنده با ظرافت تمام غم، حسرت، فرصت دوباره و لحظات بی‌نهایت قشنگی را در هم می‌آمیزد که از عشق اول به یادگار می‌ماند. قطره قطره اشکی که با خواندن این کتاب به چشمتان می‌آید ارزش دارد.

این کتاب داستان جولی و سم را روایت می‌کند که عاشق هم هستند و قصد دارند با هم ازدواج کنند، اما سرنوشت آن‌ها را از هم جدا می‌کند. جولی بعد از مرگ سم تلاش می‌کند تا او را فراموش کند، اما یک روز با شگفتی متوجه می‌شود که می‌تواند با تلفن سم تماس بگیرد و صدای او را بشنود. این پدیده عجیب باعث می‌شود که جولی دوباره به خاطرات عشق خود برگردد و درگیر چالش‌های جدیدی شود.

جولی هفده ساله آینده خود را کاملاً برنامه‌ریزی کرده است. او تصمیم دارد وقتی به سن 18 سالگی رسید با سم ازدواج کند، از شهر کوچکشان نقل مکان کند، به دانشگاه برود و زندگی جدیدی با او بسازد. سم رویای نوازندگی در سر دارد و جولی رویای نویسندگی. آینده‌ای هیجان‌انگیز که در داستان‌ها می‌بینیم.

اما دست سرنوشت در حادثه‌ای کاملاً تلخ و دردناک سم را از جولی برای همیشه می‌گیرد. آیا همه چیز همیشگی است؟ جولی دلشکسته در مراسم خاکسپاری سم شرکت نمی‌کند، تمام وسایلش را دور می‌اندازد و به هر کاری دست میزند تا سم را برای همیشه فراموش کند.

اما ناگهان پیامی صوتی که سم برای جولی گذاشته بود تمام خاطرات آن دو را زنده می‌کند. جولی که از شنیدن صدای او به شدت غمگین می‌شود، فقط برای شنیدن صدای او، حتی برای یکبار دیگر هم که شده با تلفن سم تماس می‌گیرد. به طرز عجیبی سم جواب می‌دهد!! چطور ممکن است؟!

درباره داستین تائو:

داستین تائو نویسنده آمریکایی ویتنامی ساکن نیویورک است. او از کالج Amherst با مدرک B.A در علوم سیاسی، فارغ التحصیل شد. و در حال حاضر در مقطع دکترا در دانشگاه نورث وسترن است و در آنجا سواد رسانه ای انتقادی می خواند.

مشخصات کتاب سم هستم بفرمایید:

نویسنده: داستین تائو

ناشر: کتاب کجازی

مترجم: ندا بهرامی نژاد

قطع کتاب: رقعی

نوع جلد: شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب رقص سم هستم بفرمایید:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سم هستم بفرمایید با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.