خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / سرگرمی تا سر حد مرگ

سرگرمی تا سر حد مرگ


کد محصول: ۱۶۶۴۲۵

قیمت: ۱۲۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786227720655
  • -
  • نشر نیلوفر

پشت جلد این کتاب آمده است

درباره کتاب سرگرمی تا سرحد مرگ:

کتاب سرگرمی تا سر حد مرگ اثر نیل پستمن نشر نیلوفر

بینشِ اصلی پستمن در سرگرمی تا سرحد مرگ نه تنها پژواک خود را در زمانۀ ما از دست نداده است؛ بلکه شنیدنِ آن در این همهمۀ هیچ‌ در هیچ واجب‌ تر از هر هنگامۀ دیگری است: اعضای جامعه‌ای بُریده از گفتمانِ چاپ‌ بنیان مهارت‌های ذهنی و جسمانی‌ای را از کف می‌دهند که بدون آن‌ها گره در کارِ این جامعه خواهد افتاد؛ ما باید از نو یاد بگیریم که دست‌ها می‌توانند و می‌باید نه فقط ابزار سِلفی‌ گرفتن و لایک‌ کردن که وسیلۀ ورق‌ زدن کتاب‌ه ا و گرداندنِ قلم‌ ها باشند، و چشم‌ ها نه تنها دریچۀ تماشا که افزارِ خواندن، و مغز ساز و کاری باشد نه‌ فقط برای گوگل‌ کردن اطلاعاِت بی‌ ربط و بی‌ بستر بلکه مناسبِ استدلال و استنباط و تبیین. دست پایین آن‌قدری به کار آید که دیگر از شنیدنِ زنده‌ بودنِ چارلی چاپلین در ایام اکران جنگ‌ ستارگان دود از کله‌ مان بلند نشود

درباره نیل پستمن:

پستمن در مارس ۱۹۳۱ متولد شد. وی حدود چهل سال استاد علوم و فنون دانشگاه نیویورک بود. او یکی از منتقدان و صاحب‌نظران پرآوازه در عرصه رسانه و تکنولوژی می‌باشد. از پستمن حدود ۲۰ کتاب و بیش از ۲۰۰ مقاله به چاپ رسیده است. مشهورترین و بحث برانگیزترین اثر وی سرگرمی خود تا سرحد مرگ بود، با موضوعی علیه تلویزیون و اینکه چگونه همه چیز را به سرگرمی‌های پیش پا افتاده تبدیل می‌کند (از جمله آموزش و اخبار).

مشخصات کتاب رقص خورشید در روز ابری:

نویسنده: نیل پستمن

مترجم: وحید طباطبایی

ناشر: نیلوفر

قطع: رفعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 256

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سرگرمی تا سر حد مرگ:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سرگرمی تا سر حد مرگ با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.