خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / سایر ملزومات هنری / دستکش طراحی

دستکش طراحی



قیمت: ۵۹,۹۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات دستکش طراحی:

دستکش طراحی دو انگشتی از مواد پلی استر ساخته شده است و دارای قابلیت کشسانی قابل توجهی است. به گفته ویکی پدیا الیاف پلی‌استر چروک و نمدی نمی‌شوند و همچنین جمع نمی‌شوند، به‌راحتی شستشو و به‌ سرعت خشک می‌شوند. از دیگر ویژه گی های آن ها نیروی پارگی بسیار زیاد، الاستیسیتهٔ خوب، مقاومت سایشی بالا، ثبات بسیار خوب نوری و مقاومت بالا در برابر اسیدهای معدنی و آلی میتوان نام برد.

 

اگر به صورت حرفه ای خوشنویسی یا نقاشی میکنید بار ها و بار ها این اتفاق افتاده است که هنگام کار با مرکب و آبرنگ دست تان کمی کثیف شده و متاسفانه به کار هنری تان انتقال پیدا کرده است. با این دست کش می توانید یک کار تمیز تر و زیباتری را در پایان خلق کنید چرا که میتواند تعریق دستان شما را بگیرد.

 

همان طور که میدانید خوشنویسی انگلیسی و دیگر زبان ها نیاز به تمرکز بسیار بالایی دارد. برای خوشنویسی هر حرف می بایست بسیار متمرکز شویم و کوچک ترین حواس پرتی باعث کاهش کیفیت کارمان میشود. و از طرفی در هنر خوشنویسی دست دایما بر روی کاغذ و یا مقوا قرار دارد. بنابراین در خوشنویسی نسبت به دیگر هنر ها احتمال عرق کردن دست بیشتر بوده و چون دست همیشه بر روی کاغذ قرار دارد احتمال چرب شدن کاغذ نیز بالاتر می باشد.

 

حتی اگر با تبلت های گرافیکی کار میکنید دستکش طراحی دو انگشتی یک ابزار ضروری برای شماست. چرا که هنگامی که دست شما بر روی صفحه تبلت قرار میگیرد حرارت دست تان به تبلت منتقل شده و با تاچ بی مورد شما را به دردسر می اندازد. با استفاده از این دستکش شما تنها با استفاده از قلم نوری کارتان را انجام میدهید و کنترل آن برای تان بسیار آسان تر خواهد شد.

 

مشخصات دستکش طراحی:

ساخته شده از مواد پلی استر

قابلیت کشسانی بالا

استرچ و فری سایز

ضد تعریق دست

کاهش اصطکاک دست

مناسب برای خوشنویسی / طراحی / نقاشی / تصویرسازی / به کمک تبلت های گرافیکی ...

 

قیمت و خرید دستکش طراحی:

خرید دستکش طراحی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.