خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هایلایتر / پنتر علامت زن کلاسیک زرد

پنتر علامت زن کلاسیک زرد


کد محصول: ۱۶۳۹۵۳

قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک علامت زن کلاسیک پنتر:

ماژیک علامت زن کلاسیک پنتر همواره برای آنانی که به درس و تحصیل علاقه‌مندند ضروری و کاربردی بوده است.رنگ‌های جذاب و درخشندگی رنگ‌های این محصول نوشته‌ها و مطالب درسی و نکات مهم کنکوری را برای شما جذاب‌تر کرده و توجه شما را بیشتر به آن مطالب جلب می‌کند.این مورد از نوشت افزار را در جامدادی هر دانش‌آموز و دانشجویی می‌توان یافت.رنگ‌بندی متنوع این ماژیک‌ها به هر سلیقه‌ای پاسخ می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از آن هر جای مطالب را بارنگ‌های مختلف علامت‌گذاری کنید،با این کار می‌توانید نکات مهم‌تر و فرارتر را بارنگ‌های پررنگ‌تر مثل رنگ‌های صورتی و بنفش و نکاتی که اهمیت کمتری دارند را بارنگ‌های کم‌رنگ مثل سبز و زرد علامت‌گذاری کنید.

مهم‌ترین مزیت علامت زن پنتر آن است که هنگام مطالعه‌ی مطالب خود با یک‌ بار خواندن درس موردنظر نکات مهم و کاربردی را با آن علامت می‌زنید و در موقع تکرار مطالب به این موارد توجه بیشتری می‌کنید و بعضاً تنها این موارد را می‌خوانید و مرور می‌کنید که این مورد در صرفه‌جویی زمانی شما خصوصاً برای کنکوری‌ها که حجم مطالب بالایی را باید بخوانند و زمان برایشان اهمیت به سزایی دارد به‌ شدت می‌تواند کاربردی باشد.

مزیت دیگر این ماژیک درب آن است که علت دوام زیاد آن و خشک نشدن زود هنگام این محصول است. ضخامت متفاوت نوک این ماژیک که از یک تا 5 میلی‌متر است این انتخاب را به شما می‌دهد که هر زمان هرجای مطالب را که خواستید نازک‌ تر و یا از طرف ضخامت بیشتر آن برای برخی مطالب دیگر استفاده کنید.

و مورد مهم دیگر در ارتباط با این محصول جوهر آن است که طوری طراحی‌شده که در صورت کپی مطالبی که در آن از انواع و رنگ‌های متفاوت این ماژیک استفاده‌ شده است نوشته‌های آن در کپی به‌وضوح مشخص است.

جوهر این علامت گذار پس از علامت گذاری روی سطح سریعا جذب و خشک میشود پس مدارک و دست نوشته های شما چه پرینت شده چه غیر پرینت از لکه های جوهر در امان است.

مشخصات ماژیک علامت زن کلاسیک پنتر:

نوع محصول : ماژیک علامت زن 

رنگ : زرد

ضخامت نوک : 1 تا 5 میلیمتر

جنس نوک : نمد

نوع نوک : تخت

نوع ماژیک : تک سر

خشک شدن سریع بدون ایجاد لکه در پشت کاغذ

مناسب برای کاغذ، کپی و فکس

دارای نوک با کیفیت مطلوب و جوهر با رنگ های درخشان و فسفری

قیمت و خرید ماژیک علامت زن کلاسیک پنتر:

خرید نوشت افزار از جمله هایلایتر کلاسیک پنتر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود