خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب قصه و داستان کودک / شاهزاده خانم همستر 1

شاهزاده خانم همستر ۱



قیمت: ۱۴۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008111856

توضیحات

معرفی کتاب شاهزاده خانم همستر 1:

کتاب شاهزاده خانم همستر 1 نوشته‌ی ارسلا ورنون، ماجراجویی‌های خنده‌دار و هیجان‌انگیز شاهزاده همستری را به تصویر می‌کشد که بسیار شاد است و بر خلاف دیگر شاهزاده‌های دیگر اصلاً لوس و از خود راضی نیست. این داستان دوست داشتنی، افتخارات بسیاری برای خالقش به ارمغان آورده است.

 

موضوع کتاب شاهزاده خانم همستر 1:

در مراسم نامگذاری شاهزاده مهمانان زیادی به جز جادوگر بدجنس که هیچکس او را دوست نداشت به جشن دعوت شده بودند. وقتی جادوگر متوجه شد که او را به جشن دعوت نکرده‌اند، سرزده وارد مهمانی شده و موجب ترس مهمانان گشت و از همه بدتر شاهزاده کوچولو را طلسم کرد. طلسم جادوگر این بود که در 12 سالگی شاهزاده به خواب عمیق و ابدی فرو رود اما این اتفاق نه تنها شاهزاده را غمگین نکرده بود بلکه حالا او می‌دانست که تا آن زمان فرصت زیادی داشت تا ماجراجویی و اتفاقات جدید را تجربه کند.

 

درباره مجموعه کتاب شاهزاده خانم همستر:

این مجموعه شامل داستان‌های مفرح یک موش استثنایی که شاهزاده است را همراه با تصویرگری‌های بامزه به تصویر می‌کشد. ارسلا ورنون در هر قصه کودکان را به ماجراهای مهیج بسیاری دعوت کرده و خنده را بر لب آن‌ها می‌نشاند. مجموعه شاهزاده خانم همستر (Hamster Princess)، مفاهیم بسیاری را نیز به کودکان می‌آموزد.

داستان‌های فانتزی این مجموعه محبوب که با برداشتی از داستان زیبای خفته شکل گرفته‌اند، به کودکان یاد می‌دهد که در زندگی به هیچ وجه نباید تسلیم مشکلات بشوند بلکه باید با آن‌ها بجنگند و مشکلات را حل کنند. همچنین کودکان با این مجموعه می‌آموزند با خلاقیت، شجاعت و ریسک‌پذیری می‌توانند راه‌های تازه‌ای برای زندگیشان بسازند.

 

افتخارات کتاب شاهزاده خانم همستر:

- نامزد جایزه Texas Bluebonnet در سال 2017
- نامزد جایزه کتاب منتخب خوانندگان جوان پنسیلوانیا در سال 2017
- بهترین کتاب برای کتابخوانی و به اشتراک‌گذاری کتابخانه عمومی نیویورک در سال 2015
- بهترین کتاب سال کتابخانه عمومی شیکاگو در سال 2015
- منتخب ALA در سال 2016
- منتخب مجله KIRKUS در سال 2015
- کتاب منتخب ناشران هفتگی در سال 2015

 

دربخشی از کتاب شاهزاده خانم همستر میخوانیم:

روزی روزگاری در سرزمینی دور، شاهزاده خانم زیبایی به اسم «هرییت همستربون» زندگی می‌کرد. همان طور که از اسم شاهزاده خانم پیداست، او یک همستر یا موش بزرگ بود.

باور کنین به عنوان یک موش، من خیلی موجود جذابی‌ام!

 

مشخصات کتاب شاهزاده خانم همستر 1:

نویسنده: ارسلا ورنون

مترجم: حسین فدایی حسین

رده سنی: 7 الی 12

ناشر: پرتقال

ژانر: فانتزی

تعداد صفحات : 248 صفحه

 

خرید کتاب شاهزاده خانم همستر 1:

خرید کتاب شاهزاده خانم همستر 1 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.