خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / مغازه ی جادویی

مغازه ی جادویی


کد محصول: ۱۵۰۸۴۸

قیمت: ۱۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786229801048
  • جیمز دوتی
  • کتاب مجازی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب مغازه ی جادویی :

کتاب فوق‌العاده که زندگی‌تو متحول می‌کنه و از پرفروش‌های نیویورک تایمز

یک مغازه جادویی کوچک در لنکستر و آشنایی با روث، زندگی پسر بچه ای سرگردان به نام جیمز را برای همیشه دگرگون می کند.

حالا او یک جراح مغز و اعصاب است و می کوشد از اسرار مغز و مهم تر از آن قلب پرده بردارد...

این کتاب الهام بخش بی تی اس در تهیه البوم تیر و آهنگ زیبای مجیک شاپ بوده.

بی تی اس در مجیک شاپ، طرفداراشونو دعوت میکنن که وقتی درد و ناراحتی دارن، قلبشون رو باز کنن...بین متن این آهنگ و جملات کتاب، ارتباط زیادی وجود داره

توضیحات راجع به کتاب مغازه ی جادویی:

این کتاب داستان قابل توجه تلاش یک جراح مغز و اعصاب برای کشف رمز و راز ارتباط بین مغز و قلب را بیان می‌کند. داستان زندگی دکتر جیمز دوتی از کودکی وقتی که با یک مهربانی مسیر زندگی‌اش تغییر کرد تا بزرگسالی، وقتی که مرکزی برای مطالعه شفقت در دانشگاه استنفورد تاسیس نمود، نشان می‌دهد که چگونه هر یک از ما می‌توانیم باعث ایجاد تفاوت شویم. مطمئنا بسیاری از خوانندگان تحت تاثیر این داستان الهام‌بخش قرار خواهند گرفت قلب‌های خود را باز خواهند کرد تا ببینند چه کاری می توانند برای دیگران انجام دهند.

جیمز دوتی، پزشک  درمانگر بالینی در گروه جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه استنفورد و مدیر مرکز تحقیقات و آموزش همیاری و نوع دوستی در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد است. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در دانشگاه کالیفرنیا، ایروین و دانشکده پزشکی در دانشگاه تولین به پایان رساند. او در رشته جراحی مغز و اعصاب در مرکز پزشکی ارتش والتر رید آموزش دید و فلوشیپ را در زمینه جراحی مغز و اعصاب کودکان در بیمارستان کودکان در فیلادلفیا (CHOP) و در نورالکتروفیزیولوژی متمرکز بر استفاده از پتانسیل های برانگیخته برای ارزیابی یکپارچگی عملکرد عصبی تکمیل کرد. علایق تحقیقاتی اخیر او بر توسعه فناوری هایی با استفاده از پرتوهای متمرکز پرتو در ارتباط با روباتیک و تکنیک های هدایت تصویر برای درمان تومورهای جامد و سایر آسیب شناسی ها در مغز و نخاع متمرکز شده است. او 9 سال را در خدمت وظیفه در سپاه پزشکی ارتش ایالات متحده گذراند.

مشخصات کلی کتاب مغازه ی جادویی :

نویسنده : جیمز دوتی 

مترجم : فروزان صاعدی

انتشارات : کتاب مجازی

قطع : رقعی 

نوع جلد : شومیز 

تعداد صفحه : 248 

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مغازه جادویی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب مغازه جادویی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.