خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / فروپاشی خانمان آشر

فروپاشی خانمان آشر


کد محصول: ۱۴۴۰۷۸

قیمت: ۱۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008987840
  • ادگار آلن پو
  • نشر لگا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب فروپاشی خانمان آشر:

فروپاشی خانمان آشر که در مجموعۀ داستان‌های کوتاه لگا منتشر شده داستانی عجیب اثر ادگار آلن‌پو نویسنده سرشناس داستان‌های رازآلود و ترسناک است.

مجموعۀ داستان‌های کوتاه لگا در پی آن است که ترجمۀ بخش عمده‌ای از داستان‌های کوتاه جهان را در اختیارتان قرار ‌دهد. تمرکز این مجموعه بر داستان‌هایی است که در اصل به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند، اعم از اینکه خاستگاه‌شان آمریکا، انگلستان، اسکاتلند، ایرلند، استرالیا، نیوزیلند و کانادا باشد یا آفریقای جنوبی، هند، جمهوری دومینیکن، کشورهای اروپایی و غیره. داستان‌هایی که، به تعبیر ادگار آلن پو، می‌شود آن‌ها را یک نفَس در عرض نیم ساعت تا دو ساعت خواند.

درباره کتاب فروپاشی خانمان آشر:

داستان «فروپاشی خانمان آشر» اثر ادگار آلن پو است که اولین‌بار در سپتامبر ۱۸۳۹ در «برتنز جنتلمنز مگزین» (Burton’s Gentleman’s Magazine) منتشر شد و سپس در سال ۱۸۴۰ در مجموعۀ قصه‌های عجیب و خیال‌انگیز (Tales of the Grotesque and Arabesque) انتشار یافت.

در این داستان همۀ عناصر معروف داستان‌های پو را می‌توان دید: خانه‌ای گوتیک، راوی وحشت‌زده، زنده‌ زنده دفن‌کردن، جنون و فاجعه‌ای بزرگ و وحشتناک. فروپاشی خانمان آشر یکی از محبوب‌ترین و بحث‌انگیزترین داستان‌های آلن پو است که تفاسر متفاوت زیادی از آن داشته‌اند.

راوی داستان به دعوت دوست قدیمی زمان کودکی‌اش،آشر به خانه او می‌رود یک خانه بزرگ که دوست مذکور به همراه خواهرش و یک خدمتکار در آن زندگی می‌کنند. آشر بیمار است و هم‌صحبتی با راوی را به عنوان مرهمی برای بیماری‌ در نظر گرفته است اما بیماری دوست کم‌کم بر راوی هم اثر می‌گذارد و پس از مدتی مشکلاتی مشابه گریبان‌گیر او می‌شود...

خواندن کتاب فروپاشی خانمان آشر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به داستان‌های ادگار آلن پو علاقه دراید و یا دوست‌دار خواندن داستان‌های رازآلود و حشت‌برانگیز هستید، این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب فروپاشی خانمان آشر:

با ورود من، آشر که بر روی مبل دراز کشیده بود از جا برخاست و با محبتی پرشور به من خوش‌آمد گفت؛ اول فکر کردم محبت پرشورش آمیخته به صمیمیتی اغراق‌شده است، آمیخته به تلاش پرتکلّف مردی ملول از جهان. البته با نگاهی به حالت چهره‌اش از صداقت کامل او مطمئن شدم. نشستیم و چند لحظه‌ای که سخن نمی‌گفت به او خیره شدم، با احساسی که نیمی رِقّت بود و نیمی دِهشَت. بی‌تردید هیچ انسانی پیش از این در چنین زمان کوتاهی به‌اندازهٔ رودریک آشر چنین سخت تغییر نکرده بود!

درباره نویسنده این کتاب ادگار آلن پو:

ادگار آلن پو نویسنده، شاعر، ویراستار و منتقد ادبی اهلِ بوستون آمریکا بود که از او به عنوان یکی از پایه‌گذاران جنبش رمانتیک آمریکا یاد می‌شود. داستان‌های پو به خاطر رازآلود و ترسناک بودن مشهور شده‌اند. پو از اولین نویسندگان داستان کوتاه آمریکایی به حساب می‌آید و از او به عنوان مبدع داستان‌های کارآگاهی نیز یاد می‌شود. همچنین از نخستین افرادی بود که از ژانر علمی تخیلی استفاده کرد.او اولین نویسنده مشهور آمریکایی بود که سعی کرد تنها از راه نویسندگی مخارج زندگی‌اش را تأمین کند که به همین خاطر دچار مشکلات مالی در کار و زندگی‌اش شد. بسیاری از آثار او به صورت فرهنگ عامه در ادبیات، موسیقی، فیلم و تلویزیون ظاهر شده‌است.

مشخصات کتاب فروپاشی خانمان آشر:

نویسنده: ادگار آلن پو

مترجم: فاطمه کاملان

ناشر: نشر لگا

قطع: پالتویی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 54

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب فروپاشی خانه آشر:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب فروپاشی خانه آشر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.