خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / جامعه شناسی وعلوم اجتماعی / عدالت اجتماعی از منظر لیبرالیسم

عدالت اجتماعی از منظر لیبرالیسم



قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008591177
  • -
  • دنیای اقتصاد

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب عدالت اجتماعی از منظر لیبرالیسم:

فرض اولیه این کتاب این است که همه دیدگاه‌های مربوط به عدالت اجتماعی از روی فلسفه اخلاق و فلسفه اجتماعی مشتق می‌شوند و هرکدام بر اساس تفسیر خاصی از معنای زندگی یا نظم اجتماعی، از یکدیگر متمایز می‌شوند. بنابراین، هر نظریه‌ای در زمینه عدالت اجتماعی در واقع یک آزمون برای تحقق فلسفه اخلاق و فلسفه اجتماعی (که به تبیین نظم اجتماعی می‌پردازد) است. فلسفه اخلاقی که به شیوه غیرتجربی به بررسی ارزش‌های اساسی زندگی می‌پردازد، و نظریاتی که به شیوه تجربی، این ارزش‌ها را تحلیل می‌کنند، اهداف و تعاریف مختلفی از زندگی را تعریف و اصول متفاوتی از عدالت مطرح می‌کنند. این کتاب به دنبال نشان دادن اساس‌های اخلاقی عدالت در زمینه فلسفه اقتصاد آزاد است.

مشخصات کتاب عدالت اجتماعی از منظر لیبرالیسم:

نویسنده: بهمن فرقانی

ناشر: دنیای اقتصاد

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 136

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب جامعه شناسی و علوم اجتماعی بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب عدالت اجتماعی از منظر لیبرالیسم:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب عدالت اجتماعی از منظر لیبرالیسم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.