خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / ربات آدم کش 2 بحران مصنوعی

ربات آدم کش ۲ بحران مصنوعی



قیمت: ۷۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004628211

توضیحات

خرید آنلاین کتاب ربات آدم کش 2:

در سال 2018، کتاب فوق العاده "بحران مصنوعی" از دست اندرکار ماهر، مارتا ولز، به بازار عرضه شد. این اثر، ادامه ای سرگرم کننده و پر از ماجراجویی به داستان پرفروغ "ربات آدمکش" است. رباتی که هوش مصنوعی و خودآگاهی بدست آورده، هم اکنون در حال فرار از دست افراد امنیتی است و در جستجوی پیدا کردن حقیقت درباره ریشه های وجود خودش. اما حقیقتی که او کشف میکند، متفاوت از تصوراتش است. حقیقتی که با آن روبرو میشود، درباره روابطش با موجوداتی است که در ابتدا حتی به یادش نمی آمدند.

درباره نویسنده این کتاب، مارتا ولز:

مارتا ولز، نویسنده‌ای آمریکایی با تاریخ تولد اول سپتامبر 1964، از آثاری فوق‌العاده در حوزه‌ی رمان‌های فانتزی، داستان‌های نوجوان، داستان‌های کوتاه و مقاله‌های غیرداستانی با موضوعاتی از جمله فانتزی و علمی تخیلی برخوردار است. آثار وی به دوازده زبان مختلف ترجمه شده و او موفق به دریافت جوایز معتبری همچون جایزه نبولا، دو جایزه لوکس و دو جایزه هوگو شده است.

مشخصات کتاب ربات آدم کش 2:

نویسنده: مارتا ولز

مترجم: فرزین سوری

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 136

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید ربات آدم کش 2:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب ربات آدم کش 2 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.