خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / داستان های شاهنامه 29(نام و نشان مهر)

داستان های شاهنامه ۲۹(نام و نشان مهر)



قیمت: ۵۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789645453549

توضیحات

معرفی کتاب نام و نشان مهر:

فردوسی یک طبع فاخر داشت، سخنانش از توهین، تمسخر، دروغ و پرستش دور بود و تا جایی که ممکن بود از استفاده از کلمات ناسزا خودداری می کرد. پس از درگذشت فردوسی در شهر طوس، واعظ شهر به دلیل دین شیعه بودن او، جلوی خاکسپاری او در گورستان مسلمانان را گرفت؛ بنابراین در باغی که او متعلق به خودش داشت، فردوسی به خاک سپرده شد. کتاب "داستان های شاهنامه"، توسط ماناواز الکساندریان به زبانی ساده و روان ترجمه شده است.

درباره نویسنده شاهنامه، ابوالقاسم فردوسی:

فردوسی، شاعر حماسه‌سرای ایرانی و سرایندهٔ شاهنامه، حماسهٔ ملی ایران بوده است. او در هفتاد و یک سالگی شاهنامه را به پایان رساند و تعداد زیادی اثر ادبی نیز به او نسبت داده شده است. فردوسی در زمانی که جنبش استقلال‌خواهی در ایران رواج داشت، زندگی می‌کرد و از هنر سخنوری استفاده کرد. او زبان عربی می‌دانست اما در نثر و نظم عرب چیرگی نداشته است.

مشخصات کتاب نام و نشان مهر:

نویسنده: ابوالقاسم فردوسی

ناشر: خانه ادبیات

قطع: رحلی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 24

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب نام و نشان مهر:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب نام و نشان مهر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.