خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / بازیگر و بدنش

بازیگر و بدنش


کد محصول: ۶۹۶۹

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643769734
  • لیتز پیسک
  • نشر سروش

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب بازیگر و بدنش:

اهمیت بدن در کار بازیگری بر هیچ یک از دست اندرکاران هنر تئاتر و سینما پوشیده نیست. بازیگری در تئاتر در واقع یکی بیان است و دیگری حرکت. لیتز پیسک، در کتاب بازیگر و بدنش، حاصل تجربه و تدریس سال ها را خلاصه کرده و گنجانده است. تنوع و وسعت تمرینات حرکتی بدن برای بازیگران و به ویژه اندیشه و تعمقی که در کنار هر حرکت به چشم می خورد از ویژگی های این کتاب است. نویسنده با معرفی و شناساندن بدن و نقش آن در بازیگری آغاز می کند و آنگاه نقش اجزای بدن به ویژه ستون فقرات را در کار بازیگری می نمایاند.

تمرینات بدون مقاومت برای هماهنگی اعضای بدن و جهش، بخش دیگر کتاب است. ترکیب حرکات برای انتقال فکر در تئاتر بسیار اهمیت دارد و دو فصل دیگر کتاب در این باره بحث می کند. ویژگی دیگر، طرح هایی است که برای تمرین های بدنی کتاب طراحی شده و به خواننده کمک می کند تا تمرینات را بهتر انجام دهد.

درباره نویسنده کتاب بازیگر و بدنش:

لیتز پیسک (1909 - 1997) یک معلم حرکت و مدیر جنبش بود که در تئاتر انگلیس کار می کرد. پیسک در 22 اکتبر 1909 به عنوان آلیس پیسک در وین به دنیا آمد و در 6 ژانویه 1997 در کورن وال درگذشت. او در سال 1933 به بریتانیا نقل مکان کرد و در آنجا به آموزش بازیگری در RADA ، مدرسه تئاتر Old Vic و مدرسه سخنرانی و نمایش سلطنتی رویال ، جایی که از 1964 تا 1970 رئیس جنبش بود ، می پردازد. نقاشی را به دانشجویان هنر آموخت.

مشخصات کتاب بازیگر و بدنش:

نویسنده:لیتز پیسک

انتشارات:سروش

قطع:رقعی

جلد:شومیز

مترجم:ناصر آقایی

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب بازیگر و بدنش:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب بازیگر و بدنش با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.