خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / کمدی کلاسیک

کمدی کلاسیک


کد محصول: ۱۴۹۴۳۷

قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226674089
  • -
  • اشاره

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب کمدی کلاسیک:

ماهیت سینمای کمدی و سینمای کلاسیک و وجه مشترک آنها یعنی «کمدی کلاسیک» را می توان در چارچوب تئوری های مختلف به تفصیل واکاوی کرد، اما این کتاب با رویکردی سینه فیلیانه به خود فیلم ها پرداخته و در این مجال از اسلپ استیک های دورۀ صامت تا کمدی های ایتالیایی اواسط قرن بیستم را مد نظر قرار داده است؛ از کارهای کوتاه چاپلین و لوید تا دسیکا و توتو. با این حال از آنجا که پویش و پوشش تام و تمام این عرصه عملا ناممکن است، در مجموعۀ حاضر برخی پدیده های این ژانر کنار گذاشته شده اند؛ برای مثال لاری سیمون و باب هوپ. آشکار است که معیار این گزینش را نه در ارزش گذاری هنری، که در اشتیاق و تجربۀ زیستی نگارنده باید جست و جو کرد و اگر حاصل آن را گامی به قصد قربت در فضایی چنین انگیزنده بینگاریم، می شود از خواندن آن لذت برد...

 

مشخصات کتاب کمدی کلاسیک:

قطع:وزیری

جلد:شومیز

انتشارات:نشانه

نویسنده:آرش رادی

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب کمدی کلاسیک:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب کمدی کلاسیک با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.