خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / کتاب مرجع بازیگری

کتاب مرجع بازیگری


کد محصول: ۱۴۹۳۹۷

قیمت: ۱۰۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786001271267
  • -
  • نخستین

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب مرجع بازیگری:

اثر حاضر: مرجعی است فوق العاده الهام بخش و کاربردی حاوی اطلاعاتی بسیار ارزنده برای عموم بازیگران، به ویژه تازه کارها.

مایکل شین

کتاب مرجع بازیگری یک راهنمای ضروری برای تجدید خاطره با تکنیک های بازیگری است و طیف وسیعی از مهارت ها، اعم از فن بیان، صدا، تجزیه و تحلیل و درک درست متن را شامل میشود.

کتاب حاضر، برای بازیگران تمام رسانه ها (تئاتر، تلویزیون، سینما و...) طراحی شده و فراتر از همه ی این ها، یک راهنمای عملی برای هنر بازیکری است. ساختار کتاب همراه با تصاویر دقیق و گویا، حاوی اطلاعات مفید از ایستادن روی علامت x یا t گرفته تا آگاهی عاطفی از روش های تمرین نمایشی و حتی مشاوره ی گام به گام نویسندگی است در ادامه: نقش بازیگر، کارگردان و موسسات کاریابی بازیگری توضیح داده شده است طوری که حتی بازیگران تازه کار هم می توانند مسئولیت های خود را به خوبی درک کرده و از حضور در صحنه و مکان فیلم برداری لذت ببرند.

نویسنده ی کتاب، آثار کلاسیک و معاصر را هم مورد توجه قرار داده است، از جمله قطعه هایی از جمله قطعه هایی از تئاتر تجربی که الهام بخش بازیگران تازه کار بوده تا انواع گوناگون از روش ها و تکنیک ها را در کنار پیشه ی خود یاد بگیرند.

مشخصات کتاب مرجع بازیگری:

قطع:وزیری

جلد شومیز

نشر نخستین

نویسنده:مایکل پاول

مترجم:اردشیر مهرآبادی

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مرجع بازیگری:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب مرجع بازیگری با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.