خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / تاریخ هنر ایران / حرکت شناسی مدرن

حرکت شناسی مدرن


کد محصول: ۱۴۹۴۲۰

قیمت: ۵۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786227349009
  • -
  • نودا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب حرکت شناسی مدرن:

کتاب حرکت شناسی مدرن - کتاب پیش رو اولین اثر مکتوبی است که هر دو جنبه و بعد تاریخی و فیزیکی شیوه پراهمیت "لمون" را به صورت یک جا دربرمی گیرد. در این کتاب تاریخچه ای در مورد سیر تکاملی و نحوه ظهور این سبک و جایگاه آن در رقص معاصر آمریکا ارائه شده است. اصول اولیه این تکنیک در قالب تمرینات آماده سازی برای آموزش مقدمات توضیح داده شده است. تجزیه گام به گام این اصول به سطوح ابتدایی، متوسط و پیشرفته در کنار تصاویر خطی طراحی شده برای هر تمرین ارائه شده است. توصیف دقیق هر حرکت راه و روشی را در اختیار هنرجویان می گذارد تا به فهم دقیقی در رابطه با آن چه روی صحنه نمایش، در کلاس های لمون و در بدن هنرجو اتفاق می افتد دست پیدا کنند و...

درباره نویسنده کتاب حرکت شناسی مدرن:

دنیل لوئیس (زاده 12 ژوئیه 1944) طراح رقص و نویسنده و رئیس رقص در مدرسه هنرهای دنیای جدید است. رقصنده، معلم، طراح رقص و نویسنده شناخته شده بین المللی. دنی اغلب دیده می شود که آویزهای ورزشی با کلاه کلاسیک جولیارد دارد.

مشخصات کتاب حرکت شناسی مدرن:

نویسنده:دنیل لوئیس

مترجم:نیلوفر حقی

انتشارات:نودا

قطع:رقعی

جلد:شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون تاریخ هنر ایران بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب حرکت شناسی مدرن:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب حرکت شناسی مدرن با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.