خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / ترس و نکبت رایش سوم

ترس و نکبت رایش سوم


کد محصول: ۱۳۲۰۵۴

قیمت: ۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789645881519
  • برتولت برشت
  • نشر مروارید

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب ترس و نکبت رایش سوم:

کتاب ترس و نکبت رایش سوم، نمایشنامه ای نوشته ی برتولت برشت است که اولین بار در سال 1938 انتشار یافت. این کتاب که از بیست و چهار نمایشنامه ی کوتاه و مرتبط با یکدیگر به وجود آمده، رویدادهایی را توصیف می کند که در طول دهه ی 1930، در خانه های مردم عادی آلمان به وقوع می پیوست. برشت در این اثر ارزشمند، با دقت و مهارتی مثال زدنی، ترس و اضطرابی را به تصویر می کشد که شهروندان عادی آلمان، به خصوص یهودی ها، به هنگام افزایش قدرت و سلطه ی آدولف هیتلر متحمل می شدند. برتولت برشت، کتاب ترس و نکبت رایش سوم را دور از وطن و در دانمارک به رشته ی تحریر درآورد. ایده ی نوشتن این اثر زمانی به ذهن برشت رسید که او در سفری در مسکو به سر می برد و مشغول تحقیق درباره ی فعالیت های ضدنازی بود.

قسمت هایی از متن کتاب ترس و نکبت رایش سوم:

افسر اول: «حالا دیگر آن بالاییم. چه باشکوهند مشعل ها! دیروز ورشکسته، امروز در عمارت صدارت اعظمی. دیروز کلاغ برشکسته، امروز عقاب رایش.» افسر دومی: «حالا دیگر موقع اتحاد ملی است. من منتظر اعتلای روحی ملت آلمانم، آن هم به صورتی که بالاتر از آن ممکن نباشد.

 

افسران اس اس از بزم نوشیدنی و سخنرانی اش می آیند با شکم و پر و تن خسته و آرزوی این که ملتی نباشند بزرگ - چنانکه در شمار آرندشان - و ملتی باشند فرمانبردار

مشخصات کتاب ترس و نکبت رایش سوم:

نشر مروارید

نویسنده برتولت برشت

مترجم:شریف لنکرانی

قطع رقعی

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب ترس و نکبت رایش سوم:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب ترس و نکبت رایش سوم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.