خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب


کد محصول: ۱۴۹۲۹۰

قیمت: ۲۱۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004614610
  • مت هیگ
  • نشر کوله پشتی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب کتابخانه نیمه شب:

 کتاب کتابخانه نیمه شب اثر مت هیگ نویسنده ی انگلیسی که مخاطب کتاب هایش هم کودکان و هم بزرگسالان هستند.این نویسنده استاد نوشتن کتاب‌های فانتزی است!

درباره کتاب کتابخانه نیمه شب:

کتاب کتابخانه نیمه شب، داستان دختری است که در تمام زندگی‌‌اش حسرت خورده است و الان آن‌قدر از زندگی‌اش زده شده که می‌خواهد به آن پایان دهد.کتابخانه نیمه شب کتابی متفاوت است که شما با خواندنش دلتون میخواد جای شخصیت اصلی داستان باشید و با خودتون فکر میکنید که شما اگر جای نورا بودید در شرایط سخت و درد آور زندگیتون چه تصمیم های متفاوتی می گرفتید؟

اتفاق های دردناکی که برای نورا افتاده است باعث می شود نورا تصمیمی بگیرد و این تصمیم باعث می شود او وارد دنیایی شود تا انتخاب هایش دوباره زندگی کنید. وارد کتابخانه ای میشود که که این کتابخانه با کتابخانه های دیگر متفاوت است. این کتابخانه او را به دنیایی بین مرگ و زندگی می برد تا با انتخاب کتاب های کتابخانه مسیر های متفاوتی که در زندگی می توانسته تجربه کنه را نکرده انتخاب کنه و وارد دنیای اون کتاب بشه و برای چند ساعتی نورایی باشد که تصمیم متفاوتی گرفته است! باری یک ساعت یک روز یا چند ماه !
قسمت جالب کتاب وجود کتابی به نام کتاب حسرت است. من واقعاً برای مفهوم موجود در آن ارزش قائل هستم. بعضی از پشیمانی ها کوچک است و به راحتی فراموش می شود ، برخی دیگر بسیار عظیم هستند و بیشتر شبیه بارهای جسمی هستند. عکس العمل نورا در مواجهه با پشیمانی گذشته او واقعاً او را به عنوان یک شخصیت انسانی می کند. 

برشی از کتاب کتابخانه نیمه شب:

چهرهٔ خانم الم در هم رفت. قامتش را صاف‌تر کرد، چانه‌اش را داخل برد، قدمی به‌سمت نورا رفت و دست‌هایش را در هم گره کرد. «وقتشه که شروع کنی، عزیزم.»
«اگه اشکالی نداره، این رو بپرسم. چی رو شروع کنم؟»
«هر زندگی میلیون‌ها تصمیم رو شامل می‌شه. بعضی از این تصمیم‌ها بزرگ هستن و بعضی کوچیک. اما هر بار که تصمیمی گرفته می‌شه، نتیجه تغییر می‌کنه. تغییری جبران‌ناپذیر که به‌نوبهٔ خودش موجب تغییرات دیگه‌ای می‌شه. این کتاب‌ها دریچه‌ای هستن به تمام زندگی‌هایی که تو می‌تونستی تجربه کنی.»
«چی؟»
«تعداد زندگی‌هایی که می‌تونی داشته باشی به‌اندازهٔ احتمالاتیه که توی عمرت داری. توی بعضی زندگی‌ها انتخاب‌های متفاوتی می‌کنی و اون انتخاب‌ها نتایج متفاوتی رو ایجاد می‌کنن. اگه فقط یه کار رو متفاوت انجام داده بودی، داستان زندگی‌ت متفاوت می‌شد. همهٔ اون زندگی‌ها هم توی کتابخونهٔ نیمه‌شب وجود دارن. همه‌شون درست به‌اندازهٔ این زندگی واقعی‌ان.»

-

او گفت: «میان زندگی و مرگ یک کتابخانه است. درون آن کتابخانه قفسه‌ها تا بی‌نهایت ادامه ‌دارند. هر کتاب فرصتی است برای تجربه یکی از زندگی‌هایی که می‌توانستی داشته باشی. تا ببینی اگر انتخاب‌ دیگری می‌کردی، زندگی‌ات چگونه می‌شد... اگر شانسی برای جبران اشتباهاتت داشتی، چه چیزی را تغییر می‌دادی؟»

مشخصات کتاب کتابخانه نیمه شب:

نویسنده:مت هیگ

انتشارات:کوله پشتی

موضوع:داستانهای انگلیسی

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:351

قیمت و خرید کتاب کتابخانه نیمه شب:

خرید آنلاین کتاب کتابخانه نیمه شب با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.