خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / هزار و یک شب 3

هزار و یک شب ۳



قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786002511621

توضیحات

معرفی کتاب هزار و یک شب 3:

داستان‌های این مجموعه‌ در طول تاریخ و توسط افراد مختلف گردآوری شده است. داستان‌های این میکروکتاب بخشی از هویت جمعی ما به شمار می‌رود و به شرح قصه‌ها و افسانه‌هایی می‌پردازد که گذشتگان ما درباره‌ی اسطوره و جهانی که در آن زندگی می‌کردند، ساخته‌اند. اصل کتاب به زبان فارسی پهلوی بوده که بعد از ترجمه آن به عربی، متاسفانه نسخه اصلی از بین می‌رود. اما نکته‌ای که در پس این هزار و یک شب است، می‌تواند حکایت امروز هر کدام از ما باشد. اثر حاضر قصه هایی گزیده از هزار و یک شب است که لغات دشوار آن به خوبی در پاورقی ها شرح داده شده اند.

درباره نویسنده این کتاب، حسین فتاحی:

حسین فتاحی نویسنده‌ای است که آثار زیادی در حوزه تألیف و ترجمه کتب برای کودکان و نوجوانان دارد. او برخی از آثارش مانند «آتش در خرمن» و «پسران جزیره» در زمینه ادبیات منتشر کرده است و آثار دیگری مانند «عشق سالهای جنگ» توسط نشر قدیانی چاپ شده‌اند. او همچنین به عنوان دبیر جایزه دفاع مقدس انتخاب شده است.

مشخصات کتاب هزار و یک شب 3:

نویسنده: حسین فتاحی

ناشر: قدیانی

قطع: خشتی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 12

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید هزار و یک شب 3:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب هزار و یک شب 3 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.