خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب اسطوره و ادیان / دایره المعارف مصور کتاب مقدس با قاب

دایره المعارف مصور کتاب مقدس با قاب



قیمت: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008269779
  • -
  • نشر سایان

پشت جلد این کتاب آمده است

درباره ی دایره المعارف مصور کتاب مقدس از نشر سایان:

با «انجیل مصور» از کتاب مقدس لذت ببرید و آن را درک کنید. تمام بزرگترین داستان ها از خلقت تا کتاب مکاشفه از طریق عکس ها، اسناد تاریخی، نقشه ها و مصنوعات زنده می شوند. در دایره المعارف کتاب مقدس خواننده با متن کامل و جامعی درباره تاریخ کتاب مقدس، عهد عتیق و عهد جدید آشنا میشود. از داستان‌هایی که در این کتاب‌ها هست تا آشنایی جداگانه با شخصیت‌های کتاب مقدس و مواد غذایی نام برده شده در این کتاب‌ها! کتاب که کاملا منطبق مطالب کتاب مقدس خواننده را به دل این متون برده و تقریبا او را از هر کتاب دیگری بی‌نیاز می‌کند.
مایک بومونت در سال 1950 در شهرستان بزرگ یورکشایر در بریتانیا به دنیا آمد. او زبان های مدرن را در دانشگاه دورهام و الهیات را در مدرسه الهیات لندن خواند و از آن زمان در منچستر، آکسفورد و تیساید در بریتانیا، ونکوور در کانادا و کوتایام در هند زندگی کرده است.

 

درباره نویسنده دایره المعارف مصور کتاب مقدس:

دورلینگ کیندرزلی (Dorling Kindersley، که به شکل مخفف DK نیز نوشته می‌شود) موسسه‌ای انتشاراتی در بریتانیا است که به چاپ و نشر کتاب‌های مرجع برای کودکان و بزرگ‌سالان در ۵۱ زبان گوناگون می‌پردازد. این موسسه بخشی از بنیاد پنگوئن راندوم هاوس است که پیشتر از یکی شدن دو گروه پنگوئن و راندم هاوس شکل گرفته بود.این انتشارات در سال ۱۹۷۴ گشایش یافت و گستره وسیعی از موضوعات را از جمله سفر، هنر و صنایع دستی، کسب و کار، تاریخ، بازی، آشپزی، تاریخ طبیعی، و غیره پوشش می‌دهد. دورلی...

 

مشخصات دایره المعارف مصور کتاب مقدس:

نویسنده:مایکل کالینز

مترجم:الهام شوشتری زاده

ناشر:سایان

موضوع:دایره المعارف

قطع کتاب: رحلی قابدار

جلد کتاب:گالینگور

 

خرید دایره المعارف مصور کتاب مقدس:

خرید کتاب آنلاین از جمله دایره المعارف مصور کتاب مقدس با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.