خانه / انواع کتاب / بازی فکری و ساختنی / اسباب بازی / پیکاردو تراکتور صدادار BZ04C

پیکاردو تراکتور صدادار BZ۰۴C


کد محصول: ۱۴۸۱۹۵

قیمت: ۳۰۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • پیکاردو

پشت جلد این کتاب آمده است

توضیحات درباره برند پیکاردو:

بازی با اسباب بازی ها مورد علاقه همه افراد در سن کودکی است. به خصوص اسباب بازی هایی که با اشکال خلاقانه و جذاب درست شده باشند و به نوعی ذهن کودک را نیز درگیر بازی و چالش می کنند، برای اغلب کودکان بسیار دوست داشتنی تر خواهند بود. در میان اسباب بازی های گوناگونی که برای کودکان وجود دارد، شرکت پیکاردو دست به تولیدات خلاقانه و بسیار زیبایی در زمینه محصولات کودکان و خرید اسباب بازی زده که موجب جذب افراد زیادی به سمت خود شده است. همه محصولات پیکاردو با استفاده از چوب تهیه شده اند که این استفاده از چوب در تولید اسباب بازی ها و دیگر محصولات، سبب جذابیت بیشتر و دوست داشتنی تر بودن آن ها می شود و به همین خاطر بسیاری از والدین در زمان خرید به این اسباب بازی ها رجوع می کنند.

توضیحات محصول تراکتور صدا دار پیکاردو:

یه تراکتور چوبی بامزه و جذاب برای کوچولوها تا توی مزرعه‌ی رویایی‌شون کشاورزی کنن!این ترکتور چوبی با هدف آموزش مفاهیم اولیه از قبیل حرکت و توقف، تند و کند، جلو و عقب، مسیر، ابتدا و انتها و راست و چپ طراحی شده و کودکان می‌توانند آن را به راحتی، بدون نیاز به کوک کردن یا باتری و تنها با نیروی دست روی زمین به حرکت درآورند. همچنین با هر بار فشردن دکمه‌ی روی تراکتور صدای جغجغه پخش می‌شود.

اسباب‌بازی و وسایل کودک برند پیکاردو، با هدف ایجاد ارتباط کودکان با طبیعتِ پیرامون از چوب ساخته شده است. طرح و رنگ به کار رفته در اسباب‌ بازی چوبی و وسایل تزیینی قرار گرفته در اتاق کودکان روی ناخودآگاه آنان تأثیر می‌گذارد و به همین دلیل پیکاردو با استفاده از رنگ‌های شاد و پر انرژی در محصولات خود موجب شادابی روحیه و انرژی مثبت کودکان می‌شود.
طراحی کلیه محصولات پیکاردو بسیار هوشمندانه است به طوری که شما می‌توانید بسیاری از محصولات این شرکت را در کنار هم قرار دهید و یک ست کامل از آن‌ها داشته باشید.

ویژگی های تراکتور جغجغه ای پیکاردو:

محصول شرکت Picardo
• مناسب برای افزایش مهارت دست ورزی در کودکان
• مناسب برای آموزش رابطه‌ی علت و معلولی
• دارای افکت صوتی جغجغه
• مقاوم در برابر ضربه
• امکان حرکت ماشین به صورت مکانیکی و بدون نیاز به باتری
• ساخته شده از چوب مطابق با استانداردهای اروپایی (CE)

•همچنین رنگ آن بر پایه آب و غیر سمی ساخته شده است و همچنین لبه های نرم آن هیچ آسیبی به کودک نمی رساند.

ابعاد تراکتور جغجغه ای

طول 9.5 عمق 7.5 ارتفاع 6 سانتی‌متر