خانه / انواع کتاب / کتاب زبان خارجه / کتاب آموزشی انگلیسی / active skills for reading intro+cd

active skills for reading intro+cd



قیمت: ۱۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9781133308126
  • -
  • نشر زبان مهر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب Active Skills for Reading Intro+CD:

 

کتاب انگیسی Active Skills For Reading Intro  نوشته‌ پروفسور اندرسون Neil j. Anderson بوده و اولین کتاب از مجموعه کتاب های ACTIVE Skills for Reading است. این مجموعه به آموزش زبان انگلیسی از سطوح متوسط تا پیشرفته و مطابق با تکنیک های روز دنیا  پرداخته است.  کتاب زبان Active Skills For Reading Intro  با استفاده از جدیدترین و بروزترین روش ها برای تدریس مهارت خواندن(Reading) و توسط زبان شناس محبوب معاصر نوشته شده است. این مولف نامی برای افزایش بهره وری زبان آموزان نهایت استفاده را از متون جذاب، جالب و متنوع می کند.  با کمک همین تکنیک مهارت Reading  زبان آموزان را به طرز چشمگیری ارتقا می بخشد.

درباره کتاب Active Skills for Reading Intro+CD:

در این کتاب ساختار دروس یکسان بوده و هر درس شامل بخش معرفی، بخش‌ آماده ‌سازی قبل از شروع درس، درک مطلب و نهایتاُ درک معنی واژه‌ ها است. همچنین این کتاب با تمرین های متنوعی که  دارد به شما کمک می کند تا مهارت‌ خواندن، واژه ‌سازی و… خود را به طرز چشمگیری ارتقا ببخشید. برای یادگیری بهتر و تمرین بیشتر یک  لوح فشرده CD به همراه کتاب ارائه می شود. شما با کمک گوش دادن و تمرین فایل صوتی که در این CD وجود دارد، می توانید مهارت شنیداری خود را نیز تقویت کنید.

مجموعه ‌کتاب های ACTIVE Skills for Reading یک دوره‌ کامل، با 5 سطح متفاوت برای تقویت مهارت خواندن، درک کردن و افزایش دایره‌ لغات زبان‌ آموزان هستند. کتاب Active Skills For Reading Intro با بهره مندی از زبانی ساده و روان شرایط یادگیری آسان  زبان انگلیسی را فراهم میکند. 

مشخصات کتاب Active Skills for Reading Intro+CD:

نویسنده:Neil J Anderson

انتشارات:Heinle

موضوع:آکادمیک انگلیسی

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

سطح زبانی کتاب:A2(Elementary)

تعداد صفحه:176

قیمت و خرید کتاب Active Skills for Reading Intro+CD:

خرید آنلاین کتاب Active Skills for Reading Intro+CDبا قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.